Hakutulokset

  1. M

    Vauvojen joulu asut?!

    Mistä nettikaupoista lötyisi 68-74 kokoisia joulu aiheisia pukuja? =)
  2. M

    Millä saa vauvan vaatteista tahrat pois?!

    Kiitti ruokalappu vinkeistä, itelläni vain äitiyspakkausessa tullut ja on aivan liian suuri ja mitä kaupassaki katellu niitä muovisia niin ei sovi vielä vähään aikaan. Tuo paita mallinen on kätsän oloinen :)
  3. M

    Millä saa vauvan vaatteista tahrat pois?!

    Ruokalappu ois hyvä mut vähän liian suuri vielä meidän kohta 5kk täyttävälle kun ei vielä syöttiksessäkään istu. Sitterissä syödään, siinä kun heiluu ja vähänväliä valuu ruokaa huulesta niin kaulukset on tahroilla. Taitaa nuo pahimmat olla juuri porkkanaa ja mustikkaa sisältävät ruuat jotka ei...
  4. M

    Millä saa vauvan vaatteista tahrat pois?!

    Eikö kellään oo kokemusta vanish oxi action tahranpoistajasta?
  5. M

    Millä saa vauvan vaatteista tahrat pois?!

    vauvaseni on aloittanut syömään kiinteitä ja siinähän tietty sotkeentuu välillä vaatteet, mutta kun tahrat ei irtoa pesussa :/. Mikä olis tehokasta ainetta jolla nämä saa pois?
  6. M

    Rotavirus rokote

    Ensimmäisen rokotteen jälkeen oli noin reilun kuukauden ajan ettei poika kakannut kuin kerran viikossa mutta sitten alkoi vatsa taas toimia normaalisti. Toisen rotan jälkeen ei enää tullut mitään ja ensi viikolla saakin jo viimeisen annoksen :)
  7. M

    dr. oetkerin elintarvikeväri

    Kun sit maistelin sitä väriä ihan sellaisenaan niin ihan sama maku oli kuin kermassakin, todella pahaa :/. Väri oli keltainen, liekkö sit makueroja väreissä..enpähän ainakaan usko
  8. M

    dr. oetkerin elintarvikeväri

    Tarkoituksenani hieman koristaa kakkua värjäämällä kerman, olin jo ostanut oetkerin värin ja mainisitsin sisarelleni värjääväni kerman mutta hän sanoi ettei kannata käyttää nestemäistä väriä kun se juoksuttaa kermaa ja hän antoi minulle pastavärin. Kotona kuitenkin halusin testata onko näin että...
  9. M

    HALPOJA lastenvaatteita netistä??

    Edullisin lastentenvaate verkkokauppa jonka minä tiedän on h&m.com. Tosi kivoja ja kestäviä vaatteita :)
  10. M

    viking Line illalliskuponki 30,-

    Ainakin tallinnan risteilyilla antaavat pöytäpaikat silloin kun sinne illalliselle menee
  11. M

    Mitä äitiyspakkauksen lisäksi?

    Vastasyntyneelle mahtuu n. 3kk asti 50 ja 56 koon vaatteita. miltei jokapäivä saa olla vaihtamassa vaatteet jos pulauttelee tai vaipasta tulee tavara yli. Että saa varata vauvaa varten jonkinverran ton kokosta vaatetta jollei oo innokas pesemään pyykkiä. Tuolta sivulta näkyy kätevästi vauvojen...
  12. M

    Rotavirus rokote

    vauva sai viikko sitten rotavirus rokotteen ja sen jälkeen ulostaminen on ollut huonoa ja iltaisin huutaa vatsaa. Ilmaa tulee aika paljon ja haisee todella pahalle. Nyt vauva ei ole kakannut kolmeen päivään, viimeksi sunnuntaina tuli tavallista löysempi kakka monen tunnin itkun tuloksena. Mietin...
  13. M

    kuvakehys johon voi painaa käden/jalanjäljen?

    Tuon löysinkin eilen :) ja tilasin. Mutta kipsiversio olisi ollut mieluisampi.
  14. M

    kuvakehys johon voi painaa käden/jalanjäljen?

    Tietääkö kukaan mistä voisi saada sellaisia kuvakehyksiä mihin voi painaa vauvan käden ta jalanjäljen?
  15. M

    Avent rintapumpun omistajat

    Avent rintapumpun venttiili - Lastentarvikkeet VauvaPOP Turku kiddy turvaistuimet lastenvaunut rattaat - Tuotteet Tuollaista tarkotin.. Toimii mun mielestä paremmin kun se tähti venttiili :)
  16. M

    Avent rintapumpun omistajat

    Onko teillä tullut pakkauksen mukana se "tähti" venttiili? Mulla ei tullut, tilasin sen sit erikseen mutta en näe siinä mitään hyötyä?! pumpun mukana oli kyllä sit se suppilo hommeli mukä laitetaan sen muovitötsän pohjaan, eikös se korvaa saman asian ku toi venttiili..että joko/tai? Vai pitääkö...
  17. M

    2vkoinen vauva ähkii ja pusertaa yöllä!?

    Paljonko ois sopiva annos tuota cuplatonia? Itelläni myös 2vko vanha poika ja välillä on samanlaiset vaivat, toki nyt vähän hillittänyt kun röyhtäisee paremmin syönnin jälkeen
  18. M

    Vinkkejä vatsavaivoihin!?

    Olen kokeillut tuota reisien päällä pitämistä, kyllä rauhottuu ainakin hetkeksi :). Neuvolassa kun mahavaivoista mainitsin nii eivät sanoneet muuta kun että ei pidä syöttää pullosta ;o.
  19. M

    Vinkkejä vatsavaivoihin!?

    Mulla on viikon ikäinen poika ja hän kärsii iltaisin vatsavaivoista, itkee joskus lähes 2 tuntia jonka päätteksi hän turauttaa kakan tai röyhtäilee. Joka syönnin jälkeen olen kyllä röyhtäyttänyt ja pullosta on saanut ruokaa vain 3 kertaa (rintamaitoa). Olisi kiva saada jotain vinkkejä vaivaan :(.
  20. M

    Suolentyhjennys

    Miten ns. peräruiske annetaan, vaikutusaika yms.? Saako kaikki ottaa sen halutessaan? Pelottaa että synnytyksessä sattuis tulemaan kakat alle x)

Yhteistyössä