Hakutulokset

  1. R

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Tervetuloa kaikki uudet! Kivaa, kun tämä ketju piristyy! Meitä kuumeilijoita siis on ihan kiitettävästi. :) Minä kuulin tänä aamuna ilouutisia: mies sanoi vihdoin KYLLÄ vauvalle! Ei kuulemma ollut pitkään aikaan miettinyt koko asiaa, mutta sanoi, että kylläpä se kai hällekin sopii, jos mie...
  2. R

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Huhuu, kaikki! Mitä teille kuuluu? Aika rauhallinen on tämä ketju... Miten teillä kuumeilu sujuu, onko mitään muutoksia kenenkään tilanteessa? Meillä mennään suurinpiirtein samalla lailla kuin aiemminkin. Pienempi täytti kolme vuotta ja on jo niin iiiiso poika. :) Meikäläinen kuumeilee...
  3. R

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Huomenia! Voi että tätä vauvakuumeessa kiemurtelua! Tuntuu, ettei mitään muuta mielessä pyöri kuin vauvat ja vauvahaaveet. Lähipiirissäkin joko odotetaan tai ollaan juuri saatu perheenlisäystä. Huoh. Kysyin tässä yksi päivä mieheltä suoraan hänen aikatauluajatuksiaan. Toivoin, että hän olisi...
  4. R

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Unohtui mainita, että me ollaankin samaikäisiä Tirlittan77:n kanssa. Minäkin olen vuonna '77 syntynyt. Omassa mielessäni ajattelen, että tämänikäisenä varmaan vielä jaksaisin olla pienen vauvan äiti. En yritystä haluaisi lykätä enää liian kauan tulevaisuuteen. Kun eihän sitä tiedä, miten kauan...
  5. R

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Moi vaan kaikille! Jännää seurata täällä sivustalla teidän muiden tikutteluja ja oviksen bongailuja. Pidän peukkuja!! Minulla vauvakuumetilanne ihan entisenlainen. En ole hirmuisesti miehelle nyt puhunut, annan asian taas vähän aikaa hautua. Tosin myimme juuri vauvarepumme tutulle pois ja...
  6. R

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Olen samaa mieltä kanssasi, Kista. On oltava hienovarainen, ettei vahingossakaan tule painostaneeksi. Miun "tekniikka" on ollu aina silloin tällöin vähän puhella asiasta, kertoa omia tuntemuksiaan jä kysellä hänen. Ja sitten jättää asia kokonaan "unohduksiin". Nyt olemme tässä viime päivinä...
  7. R

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Hei! Minäkin kuumeilen ja haaveilen kolmannesta lapsesta, mies ei vielä. Oma kuumeeni välillä vähän helpottaa, muttei häviä kokonaan. Meillä kun on jo kaksi, yrittää järkikultakin välillä kyseenalaistaa kuumetta -kahden kanssa kun arki sujuu jo melko mutkattomasti ja helposti. (Lapset 5v ja...
  8. R

    Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

    Moooi!! Jonkin aikaa "takavasemmalta" seuranneena liityn joukkoonne, kun en malta poissakaan pysyä. :) Minulla on ollut vauvakuumetta jo jonkin aikaa enemmän tai vähemmän, tällä hetkellä taas enemmän. Mieheni ei ole vielä valmis kolmanteen lapseen, joten joudun vain haaveilemaan ja...

Yhteistyössä