Hakutulokset

1. G

Kesäkuun kastehelmet 2012

Tipetsu Täällä kans yksi yksinäinen. Muuten sinun kirjoitus voisi olla ihan minun kirjoittama lukuunottamatta tuota tissittelyä. Meillä kun tyttö syö pullosta. Yritän aina kehitellä jotain miehen vapaapäiviksi, että olis sitten edes jotain mitä odottaa. Sen avulla jaksaa aina hetken, vaikka...
  2. G

Siis syökö teidän vauvat noin vähän kiinteitä ja onko noi teidän ohjeet syöttämiseen neuvolasta vai mistä? Mietin vain taas, että voiko olla noin erilaiset ohjeet eri paikkakunnilla...Meillä neiti vetelee jopa 1 1/2 purkillista (purkki esim. porkkana-perunaa ja puoli purkkia jotain...
  3. G

ai niin.. Maikille minun piti kommentoida, että meidän neiti on kans aika herkkä märälle vaipalle (pissavaipalle siis, kakasta ei niinkään jostain syystä välitä). Ei siedä sitä yhtään, eikä varsinkaan yöllä kun pitäis nukkua. Tosin meillä ei öisin juuri nukuta, vaan päivät sit vedellään...
  4. G

Jokohan tänne nyt ehtis kirjoittaa jotakin. Monesti olen kirjautunut jo sisään ja alkanu jotain rustaa, niin sitten neiti heti huutaa :) eli siis Tyttö syntyi 10.6 rv 41+3. Mitat oli 4150g ja 52cm. Ei mikään pieni neiti siis, vaikka vain neljää päivää aiemmin olin saanu painoarvioksi...
  5. G

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Heissan! Kylläpäs tänne on muka niin työläs kirjautua sisään, vaikka päivittäin yritänkin käydä lukemassa kaikkien kuulumisia. Ensinnäkin SUUREN SUURET ONNITTELUT KAIKILLE JO VAUVANSA SAANEILLE!!!! ja jaksamista meille muille.. odottavan aika on kyllä todella pitkä.. Ei enää jaksais odottaa...
  6. G

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Heippa kaikille! On se kyl ihme miten erilaisia käytäntöjä neuvoloissa on eri paikkakunnilla. Vaikka täällä kuinka sanois että on supistellu kipeesti tai vähemmän kipeesti mutta usein, niin kohdun suun tilannetta ei katsota ennenkuin 39+0 on täynnä. Senkin tekee sitten th. Samoin kun olen...
  7. G

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

Aurinkoista kevätpäivää kaikille! On taas tämä kirjoittaminen jäänyt tosi vähälle, kun joku ihme väsykausi iskenyt. Ei oikein mitään jaksais tehdä ja issiaskin vihoittelee särkevän selän, lonkan ja välillä koko kipeän jalan muodossa. Teillä oli puhetta verensokerimittarista tuossa aiemmin...
  8. G

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Hemutus En tiedä olenko sen viisaampi tai mitään, mutta minulla oli samoja kipuja esikoisen aikaan ja niitä on ollut jo nytkin muutaman viikon ajan. Ainakin täällä meidän neuvolassa sanoivat että ei kannata säikähtää, jos kipu ei ole pitkäkestoista tai sietämätöntä (tiedä sitten mikä kenenkin...
  9. G

Raskausviikkoja on siis nyt kasassa 23. Unohdin äsken laittaa. GuardianAngel 23+0
  10. G

Moikka kaikille! Vieläköhän teidän joukkoon mahtuis? Olen kyllä lueskellu tätä jo jonkin aikaa, mutta rekistöröityminen on aina vaan jäänyt, ja en sit ole päässy kommentoimaankaan. Närästystä on täällä nyt vaivana ja kipeät lonkat, varsinkin jos töissä on päivän ollu tai kotona erehtyny...

Yhteistyössä