Hakutulokset

  1. Pieni Sinipiika

    Oisko kellään hyvää ohjetta kasvispihveihin?

    Ois kiva alkaa testaamaan kun löytyis vaan hyvä ohje. :)
  2. Pieni Sinipiika

    Nyt kun se ilokaasu on kielletty...

    Millon Seinäjoella on otettu rajoitukset käyttöön? Mä oon kahesti synnyttänyt ja molemmissa ilokaasu on auttanut aivan mahtavan paljon. Oikeasti kyllä kauhistuttaa mennä synnyttämään jos tää Seinäjoen kohdalla on totta.
  3. Pieni Sinipiika

    18 km lenkki heitetty :)

    No aika pitkä lenkki kyllä. Juosten vai kävellen? :)
  4. Pieni Sinipiika

    Testasin tänään uutta hyydykekakkureseptiä...nami.

    Tuo mustikkakakku näyttää kans herkulta. :p Ei passaa vaan liian usein alkaa tällasia tekemään. :whistle:
  5. Pieni Sinipiika

    Testasin tänään uutta hyydykekakkureseptiä...nami.

    http://www.hellapoliisi.fi/reseptit/reseptit/hyydytetyt-kakut/valkosuklaa-daimkakku.php Voi vähän hyvällä omalla tunnolla herkutella ku kävin iltasella juoksulenkillä. :saint:
  6. Pieni Sinipiika

    Miten usein teillä lapset saa nakkeja ja makkaroita?

    Kyllä meillä ainakin syödään makkarakeittoa ja -kastiketta sekä uunimakkaraa millon minkäkin lisukkeen kanssa. Ei nyt välttämättä viikottain mutta ainaki kerran kahessa viikossa. Ja joskus saatetaan taas syödä vaikka parikin kertaa viikossa.
  7. Pieni Sinipiika

    Tarvitseeko kotihoidossa oleva 3-vuotias TODELLA kerhoja ja muita virikkeitä?

    Mun mielestä ap:n lapsen harrastusmäärä on aika iso tuon ikäiselle. Meidän 3v. on kotihoidossa eikä ole vielä käynyt kerhoissa. Paitsi yksi vuosi käytiin muskarissa. Kyläillään aika paljon lapsiperheissä ja saman ikäinen serkkutyttö käy silloin tälloin meillä leikkimässä tai meidän neiti...
  8. Pieni Sinipiika

    G: Mitä olet ostanut tänään?

    Reilulla 60?:lla ruokaa.
  9. Pieni Sinipiika

    Mitä muu perheesi tekee juuri nyt?

    Lapset nukkuu ja mies on luistelemassa. Kunhan se tulee ni syödään jotain hyvää iltapalaa. :p
  10. Pieni Sinipiika

    Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

    No voi harmi. Mä heti ihastuin tuohon. Oon etsiskellyt meidä neidille sänkyä ja tuos ois ollu just ihana. :heart:
  11. Pieni Sinipiika

    Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

    BUBOlla oli kyllä ihana koti. Mistä tuo lastenhuoneen valkonen sänky on ostettu?
  12. Pieni Sinipiika

    pinoon äidit jotka syntyneet -86

    :wave: Yhden 4/06 syntyneen tytön äiti.
  13. Pieni Sinipiika

    Vanhan talon remontoijat

    Onko täälä ketään muita, jotka remontoi vanhasta talosta kotia itselleen. Me ostettiin keväällä vanha rintamamiestalo ja ollaan nyt alettu remppaamaan sitä ns.uuteen uskoon. :) Ois mukava vaihtaa kokemuksia muiden uudisrakentajien kanssa. :)

Yhteistyössä