Hakutulokset

  1. N

    Täyttäviä ja herkullisia kasvisruokia?

    Kertokaas joku hyvä risottoresepti! Mielellään ilman soijarouhetta, se alkaa jo tulla korvista ulos :)
  2. N

    Täyttäviä ja herkullisia kasvisruokia?

    Nams :p Tännehän on tullut paljon ihania vinkkejä! Kiitos :)
  3. N

    Täyttäviä ja herkullisia kasvisruokia?

    Kiitos vastauksista :)
  4. N

    Täyttäviä ja herkullisia kasvisruokia?

    Ideoita? :)
  5. N

    Helsinkiläisiä äitejä?

    Olen vähän "väärällä saitilla", mutta lasken itseni enemmän tähän ikäluokkaan kuuluvaksi :) Täällä olisi äiti 28v ja poika 1v vailla seuraa päiviin tylsiin.
  6. N

    Seuraa äidille ja lapselle Helsingissä? :)

    Te ootte ehkä vähän liian kaukana kun haetaan helsinkiläisiä kavereita :(
  7. N

    Seuraa äidille ja lapselle Helsingissä? :)

    Eli täällä olisi seuraa vailla helsinkiläinen äiti ja vuoden ikäinen poika. Laita yksäriä :)
  8. N

    facebookin tunnuksen poistaminen; milloin se tunnus lopullisesti "katoaa"

    Mun mielestä enää ei kai pysty lopullisesti lopettaa sitä tiliä. Nimimerkillä kovasti yrittänyt...
  9. N

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Moikka kaikille! En olekaan kirjoitellut tänne sitten marraskuun? Raskaana edelleen ollaan ja nyt alkaa olla jo luottavainen mieli, että saadaan tämä käärö kotiin asti (nyt rv 22). Kromosomitutkimuksia ei tehty meidän toiveesta, pelkkä 4D (yksityisellä) oli jonka mukaan kaikki kunnossa.
  10. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    ElinaMaria: Olen kovin pahoillani puolestanne, sanat ei riitä kuvailemaan. Olen itse joutunut samaan tilanteeseen ja tiedän mitä se on. Toivon kovasti voimia tulevaan <3
  11. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Linea negrasta: mulla oli kans tyttöä odottaessa ihan koko mahan kokoinen, mutta nyt poikaa odottaessa ei ole. Jostain joskus luin että se on yleisempää tyttöraskauksissa... ihan niinku pahoinvointikin :D ja siis tätä poikaa odottaessa olen voinut huonommin kuin koskaan.
  12. N

    voiko käyttää ehkäisynä

    Hmm... No ovishan voi tulla useammankin kerran (harvoin). Riippuu miten maailmanloppu mahdollinen vauva olisi? Ovistestitkin voi olla tosi herkkiä ja näyttää oviksen useempaa päivää aiemmin (jopa 3-4). Itse käyttäisin tota ehkäisynä jos vauva ei maailmaa kaatais. Aika varmahan toi kai on...
  13. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Täällä on ollut puhetta hankinnoista. Esikoisen jälkeen olen myynyt kaikki paitsi vaatteet pois ja nyt kun tulee eri sukupuolta omaava niin vaatehankinnatkin on sitten edessä. Haikein mielin olen luopumassa tytön vaatteista, meille kun ei ainakaan ihan heti ole kolmatta tulossa (ja eihän...
  14. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Heippa kaikille! Olen ihan alusta asti lukenut taustalla teidän juttuja, mutten ole uskaltanut itse liittyä seuraan. Meillä on taustalla raskas viime vuosi; keskenmenoja ja enkelivauva. Nyt kuitenkin ultrien mukaan pitäisi olla kaikki kunnossa, terve poika tulossa. LA on 30.6. ja synnäri KOS. Ja...
  15. N

    Opiskelevan yksinhuoltajan tuet

    Opintoraha ei ole tuloa (kelan mukaan).
  16. N

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Viimeksi käytiin ultrassa 6+4 ja oli vahva syke. Yksityisellä puolella. Samassa raskaudessa kävin 9+0 julkisella (neuvolalääkärillä) ja hän ei nähnyt edes sikiötä :O Sanoi että tuulimuna. Kiva kun on osaavaa henkilökuntaa!
  17. N

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Kiitos :) Jääräpään kanssa taidettiin olla samaan aikaan joulukuisten pinossa? Mietin kyllä yhä melkein päivittäin että pian meilläkin olisi jouluvauva jos kaikki olisi mennyt hyvin... Alkaa usko hiipua pikkuhiljaa kun niin paljon on epäonnea ollut matkassa, vaikka toisaalta yritän ajatella että...
  18. N

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Heippa! Voisin liittyä joukkoonne. Takana puolen vuoden sisällä 3 keskenmenoa ja yksi raskaudenkeskeytys (vaikean aivojen rakennevian vuoksi). Huono olo on alkanut tulla mutta tänään tuli paperiin vähän ruskeaa tuhrua ihan niinkuin aiemmassakin keskenmenossa niin mietin että tässäkö tämä sitten...
  19. N

    fb:stä taas

    Mun mielestä ei näe etkä sinäkään näe hänen kirjoituksiaan. Itse ainakin kun oon piilottanu itseni joltakin niin sen tekstit hävis samalla kaverin sivulta.
  20. N

    Kysymys oman pihan omaaville..

    Oli se sitten rivari, omakoti/paritalo, kerrostalo... Kuinka paljon siellä tulee aikaa vietettyä? Mitä iloa siitä on? Onko piha myös talvikäytössä? Pohdiskellaan tässä että otetaanko asunto omalla pihalla vai samalla rahalla reippaasti isompi asunto ilman omaa pihaa... Kiitän vastauksista...

Yhteistyössä