Hakutulokset

  1. M

    Kysy Robinilta ja voita upea fanipaketti!

    Hei Robin! 10 v. tyttäreni tykkää kovasti lauluistasi. Lauloi koulussakin laulukokeessa sinun biisisi. Ja ehdottomasti on tulossa keikallesi 13.4. Kauhajoelle! Nyt haluaisimme tietää mistä biisistäsi tykkäät eniten?
  2. M

    Syöttötuoli

    Kenellä on se Trip Trap syöttötuoli? Siitä +/-. On vaan tosi kallis :( Mikä muu olis hyvä, mutta edullinen? Antakaahan vinkkejä, kiitos!
  3. M

    Onnitteluvärssyjä

    Olisko kenelläkään kivaa onnitteluvärssyä hääkorttiin sekä kastekorttiin. Siinä se asia olikin...
  4. M

    11v koiran vaivat

    No niin nyt on sitten kokeiltu tuota siirappi-lääkettä. Eipä tunnu auttavan oikein :'( Annan sitä 3krt päivässä ja olen nostanut itse lääkettä ja ei silti tunnu auttavan. Ainoa mikä auttaa on pesu päivittäin. Se on työlästä, mutta täytyy jatkaa niin että antaa tuota lääkettä edelleen ja sitten...
  5. M

    11v koiran vaivat

    niin siis siinähän ei ole kyse pissaamisesta vaan se, että hän vuotaa koko ajan. Eli pissiä tulee koko ajan vähän. Kyllä hän itse pissalle menee tietysti ulos. Eli tuo paperi juttu ei valitettavasti auta tai muuten hän joutuisi olemaan koko ajan paperin päällä eikä saisi liikkua :ashamed:
  6. M

    11v koiran vaivat

    kiitos :hug: Pesin eilen koiran taas, jotta nähdään alkaako lääke auttamaan. Tosin haju ja pissi on jäänyt niin voimakkaasti koiran takapäähän, että ns normaalipesu ei enää auta niin että kaikki hajut lähtisivät. Mutta enin kuitenkin lähti. Koira on tosiaan ollut nolona ja varmasti häntä...
  7. M

    Phuket kamala beach

    tuo oli hyvä vinkki pojan suhteen! kiitos B)
  8. M

    11v koiran vaivat

    Tänään sain tämän em lääkesiirapin. Pullo vaikuttaa tutulta, eli en ole varma onkohan meillä jo kokeiltu tuota :ashamed: Mutta katsotaan. Täytyy tänään taas pestä haukku, jotta sitten alamme näkemään auttaako lääke. Rinexin lääkkeen lopetin tähän aamuun. Tosiaan meidän haukku on virkeä kuin...
  9. M

    11v koiran vaivat

    Soitin koiramme eläinlääkärille ja hän lupasi soittaa apteekkiin tuosta lääkkeestä. Täytyy kokeilla sitä. Toki jos voit lähettää sen postitse niin voin maksaa pk:t :D Mutta kiitos vinkistä! olisi hienoa jos tuo lääke auttaisi meidänkin koirallemme. Olemme jo melkein luopuneet toivosta että...
  10. M

    11v koiran vaivat

    täytyypi soittaa lääkärille. Asumme Porin lähellä. Voi osanotto kaipaukseenne!!! Meillä se aika vielä on edessä!
  11. M

    Hiusten leikkuu

    meillä oli sama ongelma joskus kun poika oli 2v. Nyt täyttää pian 4v ja otimme käyttöön isilläkin aikoinaan olleen konstin :D Eli menimme parturiin ja kun poika oli ollut kiltisti niin hän sai parturin tädiltä jonkun pienen lelun tai yllätyksen. Nyt oltiin juuri viime viikolla parturissa ja...
  12. M

    11v koiran vaivat

    \ Meillä on käytössä joo tuo tabletti Rinexinistä. Mitä tuo uusi nestemäinen on? Eläinlääkäri antoi jotain hormonitabuja myös koirallemme mutta ne eivät ole auttaneet yhtään. Olisi mahtavaa jos joku muu lääke auttaisi!!!
  13. M

    11v koiran vaivat

    Onko kenelläkään kokemusta vanhemmasta koirasta jolla olisi ollut virtsanpidätysvaikeuksia? meillä on 11v kultainen noutaja narttu, jolla on lääkityksenä tähän rinexin aamuin illoin. Tämäkään ei nää auta ja sitten saimme siihen laurabolin hormonipistoksen. Tämä poisti kaikki tiputtelun, mutta...
  14. M

    Kupari- vai hormonikierukka?

    Mulla on ollut aina runsaat kuukautiset ja mulle laitettiin aikoinaan ensin kuparikierukka. Tämän johdosta mulla kuukautiset olivat edelleen runsaat ja vuosin 3 viikkoa putkeen ja viikon oli väliä. Eli siinä tietää mitä voi tulla kun koko ajan vuotaa eli kuivuuhan siinä ja tulee anemiat ties...
  15. M

    Kenellä Älvsbytalo?

    Meillä on Kalevatar. Ollaan asuttu reilu vuosi. Ihan tyytyväisiä ollaan oltu.
  16. M

    te keillä on ollut kohtukuolema/vauva kuollut synnytyksen

    \ Meidän pieni poika syntyi kuolleena rv 24 vuonna 2000. Samana keväänä minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun olen kysellyt lääkäreiltä että oliko kilpirauhasen vajaatoiminnalla yhteyttä vauvan kuolemaan, niin vastaukseksi olen aina saanut että ei ole. Mutta itsellä on ollut...
  17. M

    te kenellä on älvsbytalo!

    \ Me ollaan kyllä tykätty, ei mitään valittamista. Ja ne tapetoidut kaapin seinätkin on ihan kivat. Nyt pitäis kovalla kiireellä ruveta pihahommiin. No jos nyt ensin sais ees nurmikon niin sit vois pikkuhiljaa katsoo mitä minnekin laittaa. Onnea teidän tulevalle älvärille! :flower: :flower:
  18. M

    te kenellä on älvsbytalo!

    Joo, kyllä ne tapetoidaan. Oli mulle ihan uutta, mutta on ihan kivan näköistä. Meillä on "vuoden vanha" Älväri. =)
  19. M

    Lihakääryleet

    Heippa! Kun te teette lihakääryleitä, niin mitä te laitatte täytteeksi?
  20. M

    Mitä syömisiä laitatte vappuna?

    Uusia ideoita vailla, siksi kyselen. :flower:

Yhteistyössä