Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Täytyi tulla teitä moikkaamaan, ihan tippa tuli silmään kun näin että täälä on jo syyskuisten pino :heart: Olin itse viime syyskuisissa ja juurihan vasta oli meidän kuu! Nopeasti menee aika, meidän syyskuinen on jo 3,5kk :) Tsemppiä kaikille!
  2. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Mulle vois päivittää syntyneisiin 16.9 Tyttö (38+2) 2865g 46cm :)
  3. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Pitkään aikaan en ole tänne kirjotellu, enemmän facebookin puolella :) Mutta nyt oli pakko tulla täälläkin käymään, onhan nyt Meidän kuu :heart: Meinaan kyllä synnyttää tämän kuun puolella,vaikka laskettu aika vasta kuun lopussa.. Tsemppiä kaikille loppurutistukseen :heart: SyyskuunOnni 36+1
  4. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Onnea Jennan unelma :heart:
  5. S

    Paljonko teidän juhannus maksaa? Paljonko menee kauppaan rahaa?

    245€ maksoi laivamatka+ buffetti. 2 aikuista ja 2 lasta. Buffettix2 ja aamupala :)
  6. S

    Amorella, Gabriella, Isabella, Mariell ja Viking XPRS. Mikä paras?

    Yritetään keksiä juhannukseksi tekemistä ja yks vaihtoehto lähteä risteilylle,meillä kun ei mökki mahdollisuutta ole :/ Matkaan lähtis siis minä, mies ja kaksi lasta 7v ja 10v :)
  7. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Tulin poksumaan, tänään 24+0 :heart: Tuosta hiivasta tuli mieleen, joudúin yhden kuurin syömään alkuraskaudessa. Nla täti sanoi että kannattaa ottaa se pakkaus missä enemmän niitä puikkoja, niin auttaa varmasti. Tänään tuli ilmoitus että äippäpaketti olis postissa. Meilläkin niitä jo...
  8. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Aksuliina Täälä nlatäti sanoi että hakemukset täytetään netissä, oon nyt sit yrittäny selailla kelan sivuja ja löysinki kohdan mistä näkee LA:n perusteella päivät. Laitan sit niiden mukaan :)
  9. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Helou :wave: Saisinkos vähän apuja äitiysloman alun laskemiseen? Eli la 28.9 ja alotan varhennettuna 50pvää. Alkaako äippäloma silloin siis 2.8? Yritän täytellä kelan hakemuksia ja inhoan tällasia :D Kaktuspiikki kuinkas verenpaineet tänään?
  10. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Täälä tänään poksutaan 22+0 :heart:
  11. S

    Tällanen kysely: Kuinka moni palstalainen on raskaana? Monennella viikolla?

    Rv 21+5 10v ja 7v ennestään 28v Avoliitossa
  12. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Rakenneultrassa käyty ja vauvalla kaikki hyvin :) Vkolle 30 sain uuden ajan ultraan kun istukka etuseinämässä ja alhaalla. Tarkistavat sitten että onko noussut turvalliselle alueelle. 100% varmuutta ei saatu, mutta tyttöä lupailivat <3 Eli mulle saa listoille lisätä aika varma tyttö <3...
  13. S

    vatsakivut

    Onkohan samaa kuin mulla. Tulee useimmin yöllä, herään siihen kipuun ja sit ei millään meinaa sopivaa asentoa löytyä että helpottais. Oon miettiny, että voiko olla samantyylistä ku suonenveto jalassa. Jos yrittää nousta ylös ja kun joutuu käyttämään vatsalihaksia niin sattuu? Ihankuin joku...
  14. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Mulle vois laittaa rakenneultran listoille 22.5.12 Siihen asti saa jännittää.. Ja oon vihdoin saanu mieheltä luvan sukupuolen selvittämiseen ;)
  15. S

    Jos LA 28.9.12, saanko vanhan vai uuden äitiyspakkauksen?

    Kiitos vastauksista! Toivotaan että syntyy paljon vauvoja kesän aikana :)
  16. S

    Jos LA 28.9.12, saanko vanhan vai uuden äitiyspakkauksen?

    Ok, olis vaan kiva fiilistellä minkälaisia vaatteita on tulossa :)
  17. S

    Jos LA 28.9.12, saanko vanhan vai uuden äitiyspakkauksen?

    Olisiko kellään tietoa koska uutta pakkausta ruetaan jakamaan? :wave:
  18. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa kaikille :) Ei vaan kertakaikkiaan ole jaksanu mitään tänne alkaa kirjottelemaan, vaikka päivittäin oon lukemassa käynyt.. Nyt vasta kun on enemmän todelliseksi muuttunut tämä raskaus, niin on ehkä jotain kirjoteltavaakin :) Kahden ensimmäisen lapsen kanssa oli...
  19. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Aurinkoista päivää kaikille :wave: Tulin oikeastaan vaan poksumaan, tänään tasan 10+0. :heart: Muuta hyvää tässä ei sit olekkaan, alkuviikon oksensi poika ja eilen alotettiin tytön kanssa molemmat :$ Raskauspahoinvoinnin takia olo on kokoajan etova ja syödä pitäisi vähän jotain tietyin...
  20. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Ihana ultrakuva lintetsa :) Joku kyseli aiemmin täällä mehiläisen ultrahinnoista. Kävin sielä ultrassa 13. päivä ja maksoin siitä kelakorvauksen jälkeen 78.30. Halvemmalla pääsin mitä luulin sen maksavan. Lääkäri sanoi kun laskua tulosti, että kirjaa ultran vain tavalliseksi ultraksi. En sit...

Yhteistyössä