Hakutulokset

1. M

Plussapino

Hoitoja takana kolme, neljäs ja viimeinen antoi meille ensimmäisen plussan. :) Kaksi alkiota laitettu 10.10 ultra, nähdään onko yksi vai kaksi. :flower:
  2. M

greippimehusta..

Ihan oikea onkin greippimehun sanotaan paksuntavan limistä että niin :)
  3. M

Hävinnyt vauvakuume

Mulla sama olo, kolmas ja viimeinen ivf hoito menossa ja mielessä pyörii ajatus etten enää koko lasta halua Luulen, että yritän suojella itseääni pettymykseltä, jos tämä hoito ei tuota tulosta, ja alan olla kyllä aika väsynyt oman kehon tuntemuksien seurantaan. Voimia sinulle :hug:
  4. M

masentaa

Meillä on kolmas ja viimeinen ivf hoito menossa ja juttelin lääkärin kanssa syistä ,miksi alkiot eivät ole aikaisemmin kiinnittyneet, ja hän sanoi, että syy useinmiten on alkiossa, koska olen melkein 40 vuotta. Kohdun limakalvo on ollut minulla tosi hyvä, joten luultavasti lääkäri on oikeassa...
  5. M

vihdoinkin

Vihdoinkin voidaan aloittaa seuraava hoito, joka on meidän kolmas ja viimeinen. Toivottavasti tuottaa toivomamme tuloksen eli oman lapsen. Meillä menee ns.lyhyellä kaavalla jolloin ei omaa hormoonitoimintaa sammuteta vaan aloitan kp 2 menopur-pistokset ja ensi viikon maanantain ultran jälkeen...
  6. M

1973

Tällä ollaan

Yhteistyössä