Hakutulokset

1. P

Muita, joilla verta vuotanut istukan alta? (ei etinen istukka)

Rv 11+3 aloin yhtäkkiä vuotaa runsaasti kirkkaanpunaista verta (enemmän kuin kuukautisten aikoina, pönttöön valui reilusti..). Säikähdin, että nytkö meni kesken, kävin päivystyksessä ja ultrassa näkyi sykkivä sydän, kaikki siis toistaiseksi hyvin. Kohdussa näkyi myös runsas verenvuoto, joka tuli...
  2. P

Nuoria äitejä Mäntsälästä? :)

Hei, olen 21-vuotias kohta 3kk:n ikäisen pojan äiti, onnellisesti naimisissa ja asustelen perheeni kanssa omakotitalossa. Olemme juuri muuttaneet Mäntsälään ja kaipailisin täältä päin uusia ystäviä. :)
  3. P

Odottavia äitejä Järvenpäästä?

Laitoin sulle yksärivastauksen, iiuska. :) Toivottavasti tuli perille.
  4. P

Odottajia/äitejä Järvenpäästä? :)

Hei! Täällä esikoista odottava 20v nuori rouva kaipailee uusia ystäviä. :) Järvenpäässä olen asunut vasta vuoden, enkä ole vielä onnistunut saamaan uusia tuttavuuksia. Töissä käyn toisella paikkakunnalla. Olisi ihanaa saada kahvittelu/kävely ym. seuraa muista nuorista odottajista tai äideistä...
  5. P

Odottavia äitejä Järvenpäästä?

Täällä myös 20v nuori, esikoistaan odottava äiti ja rouva Järvenpäästä. :) Kaipaan elämääni uusia ystäviä ja "kohtalotovereita", eli odottajia/äitejä. La vasta syksyllä, joten raskaus vasta alkumetreillä. Kaipaan kahvitteluhetkiä, kävelylenkkejä ym. kivoja hetkiä ystävien kanssa. Olen asunut...

Yhteistyössä