Hakutulokset

1. T

ruskeasilmäiset rumempia ja alempaa kastia?

Itselläni on ruskeat silmät (ihan sellaiset nappisilmät) ja vaaleat hiukset eli verrattain harvinainen yhdestelmä. Olen aina ollut tähän tyytyväinen ja iloinen siitä, että lapsilla on samoin (isä sinisilmäinen ja vaalea). En ole koskaan ajatellut, että olisin silmieni takia jotenkin huonompi...
  2. T

kesäkuussa 2012 poksahtavat

Täällä yksi :-) Neljättä odotellaan ja la 13.6.
  3. T

vk 22 ja alavatsakipuilua,normaalia??

Menkkamaiset alavatsakivut voivat myös olla supistuksia. Kipeiden supistusten raja on meidän neuvolan mukaan 10 vuorokaudessa. Jos ylittyy, niin pitää ottaa yhteyttä lääkäriin. Itse olen nyt saikulla ennenaikaisten supistusten takia ja kohdunkaula oli jatkuvan supistelun takia jo lyhentynyt...
  4. T

Raskaus ja menkat

Kolmessa ekassa raskaudessa tuli menkat noin puoleen väliin asti. En nyt tarkkaan enää musita, mutta kyllä ne ainakin alussa minulle menivät täysin läpi oikeista. Esikoisen kanssa ensimmäiset jäivät pois ja seuraavia luultiin sairaalassakin keskenmenoksi, mutta tuossa tuo 11v heiluu. Toisella...
  5. T

Sinkkuäidille seuraa mistä? jos ei haluu baarista lähtee hakemaan

Suomi24:lta löysin oman kultani ja nyt on kuukausi oltu naimisissa onnellisesti :-) Ex-sinkkuäiti täällä siis
  6. T

äidit vm. -74

Täällä myös samaa vuosikertaa listailemassa. Koululaisia on jo kolme aikaisemmasta liitosta eli pojat 01/01 ja 07/02 sekä tyttö 08/04 ja nyt laskettu aika kesäkuussa. Ikä on ehkä tehnyt tehtävänsä eli paljon on unohtanut ja nyt jo sairaslomalla supistusten takia, vaikka edellisillä kerroilla...
  7. T

Ovatko vanhemmat niin laiskoja nykyään?????????

Jos talvi on huono ja liian lyhyt hiihdon ja luistelun opettamiseen, niin saman mittainen se talvi on koulussakin. Koulussa ei oleteta, että kyseiset taidot täytyy osata, mutta muutamalla kerralla vuodessa kouluhiihtoa tai koululuistelua ei myöskään kyseisiä taitoja opeteta. Koulun ja vanhempien...

Yhteistyössä