Hakutulokset

  1. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moi, Verikokeen tulos tuli hcg alle 1 eli ei tullut onnistumista :cry:. Minut voi siirtää pois piinailijoista. Siirryn nyt taustailemaan ja nuolemaan haavojani. Tsemppiä kaikille hoitojen eri vaiheisiin ja plussa tuulia!
  2. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ).( Verokoe käyty antamassa tälle aamulle ja nyt sitten piinaillaan tulosta. Oloja on välilä vaikka minkälaisia ja välillä taas ei mitään oireita. Vuoto ei ole alkanut ei edes tuhrua joka on sinänsä outoa koska aiemmin on alkanut pari päivää ennen testipäivää, mut taitaa pregnyl pitkittää...
  3. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala: En ole vielä testannut, kun testipäivä on vasta ensi Ma. Kirveen oon kyllä heittänyt kaivoon, on niin selvät menkkaoireet et en jaksa uskoa onnistumiseen . Mites Hilippa joko testasit?
  4. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala: Kiitos kysymästä, kyllä melko vaihtelevalla menestyksellä etenee tää piinailu. Oireita on ollut ihan hirveästi, mut oon laittanut ne lääkkeiden piikkiin kun niitä on tässä hoidossa kiitetävästi Lugesteron, Prednisolon, Gonapeptyl ja Pregnyl. Tänään oon taas ollut sillä mielialalla...
  5. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandala: tässäpä meidän tietoja eli hoidot aloitettu 2012, ensimmäinen yhteinen lapsi toiveissa, toinen munatorvi poistettu ja miehen siittiöt. Rakentele tästä jotain tohon listaan . Ja kyllä tässä piinailu hermoja tarvitaan, mut onneksi huomenna pääsee töihin.
  6. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hilippa: Mulla on sen takia testipäivä 29.6, koska tukihoitona on Pregnyl joka näkyy raskaustestissä. Toki jos menkat on alkaakseen niin ne tulee jo aiemmin. Todellakin nyt peukutetaan et onnistumisia tulisi !
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervehdys, Eilen haettiin kaksi kyytiläistä mukaan, nyt pitää jännittää kesäkuun loppuun testiä. Tuki lääkkeenä on kuulema koko arsenaali mitä voi olla Lugesteron, Gonapeptyl ja Pregnyl. Toivottavasti näillä onnistuisi. Aurinkoista viikonloppua kaikille! HilleriHiiru PP1
  8. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hilippa: meillä kävi aiemmissa hoidoissa kanssa suuri kato alkioissa, ei ollut kuin ehkä yksi top alkio per ICSI. Nyt tähän hoitoon otettiin mukaan DHEA ja saatiin 9 solua joista kuusi hedelmöittyi, mutta yksi on matkalla tippunut pois. Nyt on pakkasessa kaksi top alkioo ja maljalla kasvamassa...
  9. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    L@ura82: pahoitteluni :cry:. Mandala: kiitos tsempeistä, sitä tarvitaan. ).( lääkäri soitti tänään tilannetietoja, että miten siellä labrassa maljalla jakselllaan. 6 hedelmöittyneestä oli yksi tippunut pois ja nyt oli 4 top alkioo ja 1 nontop, tämä on eka kerta kolmenvuoden hoitorumban aikaan...
  10. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervehdys kaikille! En muista olenko kirjoitellut tähän ketjuun aiemmin, koska olemme pitäneet hoidoista hengähdystaukoa viime syksystä. Nyt lähdimme vielä yhteen hoitorumbaan omalla kustannuksella ja meillä eilen oli punktiopäivä, saalis ei ollut mitenkään iso 9 solusta 6 hedelmöittyi. Meille...
  11. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Retikka Meillä lääkäri määräsi miehelle clomifenit sperman laadun parannukseen, ei paranna liikkuvuutta mutta laatua voi parantaa. Mies syö 3kk ajan yhden tabletin joka toinen päivä. Olen ensi viikolla hoitavaan lääkäriin yhteydessä niin minäpä kysäisen se tutkimus maksaa meidän klinikalla 180€...
  12. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Lääkäri soitteli klinikalta, keskusteltiin endometrioosista et jos se on ruennut nostaa päätään niin olisi hyvä se saada pois eli laparoskopia mikäli oma sairaala rupeaa sen tekemään, nyt odotan sitten oman sairaalan lääkärin soittoa. Jos endo löytyy niin sitten sen poisto ja sammutushoito ennen...
  13. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Läiti Minut voi pitää listalla mukana =)
  14. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    sannnama Mulle on kaikki passit tehty luonnolliseen kiertoon ja ei oo tutkittu, että mistä johtuu ohut limakalvo. Aion nyt lääkäriltä vaatia että tutkittaisiin tämä mistä johtuu ohut limakalvo. Minidisperiniä en voi käyttää kun mulla on asa-allergia :'(. Luis Meille lääkäri sanoi et...
  15. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Luis mulla oli nyt tässä Passissa Estradot laastari, Pregnyl 1500IU x 4 ja lugesteron, mutta en tiedä kasvattiko ne sitten limakalvoa tarpeeksi. Mulla oli siirto vaiheessa limakalvo vain vajaa 5mm.
  16. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille halauksista ja tuesta :heart: olette ihania. Juttelimme miehen kanssa tänään ja päätettiin, että emme anna vielä periksi eli lähdemme omalla kustannuksella yhteen hoitorumbaan vielä. Huomenna soitan lääkärille ja keskustelen hoidosta ja että nyt pitäisi ottaa käyttöön vielä...
  17. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nyt se on sitten totta hcg alle 1. En vaan voi ymmärtää et miten testi näytti plussaa :'(. Nyt ei kyynelistäkään tuu loppua. Meidän hoidot oli nyt tässä jos ei lähdetä pienen hengähdystauon jälkeen omalla kustannuksella vielä yhteen ICS:iin ens vuoden puolella mut sen näyttää vaan aika mitä...
  18. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Testi oli Predictor. En saa tähän kuvaa laitettua että oisitte voineet kans katsoa et miten sen tulkitsisitte. Niin pissa ei ollut kyllä rakossa ku 1h.
  19. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännitys jatkuu, testin tei ja haalea plussa josta en kyllä uskalla iloita kun siirrettävä alkio oli 5 päiväinen ja siirrosta on kuitenkin jo yli 2 viikkoa. Klinikalta sanoivat et pregnylin ei pitäisi näkyä enää testissä. No nyt odotan soittoa sairaalalta että pääsenkö verikokeisiin. Terv...
  20. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eipä täältä taida plussaa tulla, aamulla alkoi tuhruttelu eli rusehtava vuoto :'(. Lääkkeet piti eka kerran näiden hoitojen aikaan vuodon pois kp35 ei enne ole. Meidä hoidot oli todennäköisesti tässä. Nyt ärsyttää ihan hirveästi ja masentaa :'(.

Yhteistyössä