Hakutulokset

  1. Sinna78

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Hei vaan kaikille! Meille tulossa vauva joulukuussa. Omien laskujen mukaan la 14.12. Toinen lapsi mutta jännittää kuin odottaisi esikoista :) Sinna + pikkukakkonen 5+2
  2. Sinna78

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Tänään oli ensimmäinen neuvolalääkäri. Kaikki oli vauvalla kunnossa. Sydänäänetkin saatiin kuulumaan pienen etsimisen jälkeen. Hienosti pikku sydän siellä pumputti :heart: Virtsakokeessa oli proteiini yhdellä plussalla. Yleensä se on merkki alkavasta raskausmyrkytyksestä mutta hoitajan mukaan...
  3. Sinna78

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Nt-ultrassa käytiin tänään. Siellä se pikkuinen köllötteli selällään kädet rennosti niskan takana :heart: Kaikki on kunnossa. Niskaturvotus oli 1,1. Oli ihana nähdä pikkuinen ja kuulla sydänäänet ensimmäisen kerran. Onnellinen Sinna78
  4. Sinna78

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Huomenta kaikille! Huomenna olisi nt-ultra. Kyllä jännittää :) Toivottavasti vauvalla on kaikki hyvin. Kiva päästä näkemään pikkuinen. Olo on ollut suht hyvä. Välillä tulee etova olo ja joutuu hengittelemään että olo paranisi. Lisäksi iltaisin on ollut vähän närästystä. Huomasin että piimää...
  5. Sinna78

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Tänään otetaan verikokeet, seula+muut. Ensi viikolla on nt-ultra. Sinne asti pitää jännittää :D Tietääkö kukaan tehdäänkö nt-ultra Oulussa mahan päältä vai alakautta? Täällä on mennyt ihan hyvin. Olo ollut väsynyt mutta nukkumalla enemmän senkin kanssa pärjää. Mutta nyt labraan...
  6. Sinna78

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Onko teillä muilla ollut jo näin raskauden alussa selkävaivoja? Minulla ollut nyt muutaman päivän ajan oikean puolen kylki jumissa ja juilii pakaraan asti. Vähän kuin issias tyyppistä. Kätilö kyllä varoitteli että voi tulla kipuja selän alueelle, koska minulla on kohtu taaksepäin kallistunut...
  7. Sinna78

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Täällä yksi pitkään taustaillut ilmoittautuu joukkoon :) Eli LA 27.9, Sinna78, ikä 33.v, ensimmäinen lapsi, OYS
  8. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Kävin tänään yksityisellä alkuraskauden ultrassa. Ja masussa todellakin oli elämää. ? Kätilön mukaan oikein terhakas, vilkas sikiö. Sydänkin siellä jo pompotti. Kätilön mukaan kaikki näytti hyvältä. Kyllä helpotti mieltä tietää, että masussa on kaikki hyvin. Nyt uskaltaa jo ajatella, että meille...
  9. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Huh.. flunssakin alkaa vihdoin hellittämään. Tänään jaksoin jopa käydä pikku kävelylenkin koirien kanssa. Elämä voittaa taas :) Tuosta oireettomuudesta.. Minullakaan ei pahemmin oireita ole. Aikaisemmin oli rintojen arkuutta ja etovaa oloa mutta nyt ei niitäkään. Pieni painon tunne vaan...
  10. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Tänään varasin ensimmäisen neuvolakäynnin. Sain ajan vasta maaliskuun alkuun. Olen silloin jo rv 10+1. Milloin teillä muilla on ollut eka neuvola? Tuntuu pitkältä ajalta odottaa, että saa jotain selvyyttä onko masussa todellakin joku asukas, kaikki kunnossa ym.. Muuten täällä kaikki hyvin...
  11. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Onnea Marge77 kaksosista! Itsekin täällä odotan että pääsisin ultraan. Olisi helpottavaa saada varmuus että masussa todellakin asustaa joku :) Oireina edelleen väsymystä ja painon tunne alavatsalla. Etova olo on vähän hellittänyt tällä viikolla. Olen myös huomannut että hengästyn helpommin...
  12. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Juteltiin mieheni kanssa ja päätimme että kerrotaan ilouutinen vauvasta vasta ekan ultran jälkeen. Halutaan olla täysin varmoja, että sieltä todellakin on vauva tulossa. Vaikea vaan pysytellä hiljaa asiasta :) Milloin olisi syytä varata aikaa ensimmäiseen neuvolakäyntiin? Omien laskujen...
  13. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Kiitos onnitteluista! Pakko alkaa itsekin pikku hiljaa uskomaan asiaan. Tein vielä eilen kaksi raskaustestiä (niitä kun oli kaapissa) ja kumpaankin tuli vahva punainen viiva! :) Iloisia ollaan mieheni kanssa tulevasta vauvasta. Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin.. Välillä tulee paha olo...
  14. Sinna78

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Hei! Taidan liittyä teidän joukkoon.. Tänään tuli tikkuun plussa! :) Olo on vähän hämmentynyt.. Minä raskaana? Teinkin varmuuden vuoksi kaksi testiä :D Lapsi on kyllä hyvin toivottu.:heart: Pitää vaan nyt totutella ajatukseen. Olo on ollut tavallista väsyneempi ja välillä tulee sellainen...
  15. Sinna78

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hei! Täällä myös yksi yli kolmikymppinen ekaa kertaa äidiksi tuleva. Tai yrittävä :) Olen tehnyt kaksi raskaustestiä ja kumpaankin sain haalean punaisen viivan. Lisäksi olo on ollut vähän väsyneempi kuin normaalisti ja etova olo pari päivää. Kuukautisten pitäisi alkaa nyt parin päivän...
  16. Sinna78

    Haamuplussa Pregent stickillä

    Hei! Minä tein tänään rfsu:n testin ja sain haalean viivan. KP 30 ja kierto n. 35 päivää. Tein testin siis etukäteen, kk pitäisi alkaa n. viikon päästä. Voikohan tulokseen luottaa? Testin tein, koska lääkäri määräsi minulle tulehduskipulääkkeen jossa sanotaan ettei sitä saa käyttää raskaana...

Yhteistyössä