Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

    Heipsan mammat! Täälläpä käy kova kuhina tietyistä aiheista :) Mutta minäkin haluaisin vielä oman kantani todeta. Meikkaan siis itse säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta yleensä käytän sitten paljon muutakin kun ripsiväriä ja puuteria. Lisäksi käytän paljon kosteusvoiteita (olen atoopikko)...
  2. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Heipsan ja hyvät ultrakuulumiset täältäkin! :) Laskettu aika siirtyi 28.9, joten sen voisi minulle vaihtaa. Tuo ultraus oli kyllä sellainen episodi, että pakko se täällä jakaa: Eli minut siis ultrasi kätilö, joka rupesi vatsanpeitteitten päältä etsiskelemään pikkukaveria. Hetken etsittyään...
  3. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Huh, tämä on kyllä ihanan aktiivinen ryhmä! :) Uusille kovasti vaan tervetuloa! Ja lintetsa miten ihana masuasukki siellä on! :heart: Täällä menty jo pari viikkoa vähän sekavissa fiiliksissä, kun ei yhtään tiedä tuota laskettua aikaa vielä kun se tosiaan reilusti muuttuu. Ens keskiviikkona...
  4. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Pipsapippuri, en tikutellut. Eli todennäköisestihän tää nyt johtuu vaan pitkästä kierrosta, mulla ne on tykännyt mennä aina vähän miten sattuu. Ja kiitos, tässä "kehittelee" turhastakin itselleen ongelmia. Just puhuin kaverille, että olispa kiva olla vieläkin ensisynnyttäjä, niin ei suotta...
  5. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Hyvää ystävänpäivää kaikki syyskuun odottajat! <3 Kävin eilen ultrassa neuvolassa, terveydenhoitaja siis ultras. Oli tosi kummallista, kun viikoiksi todettiin vain n. 7, kun kuukautisten mukaan mulla pitäis tänään olla jo 10+0. Ruskuaispussi siis löytyi ja sieltä kyllä sykekin.. Nt-ultra aika...
  6. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Moi kaikille, täältä vielä yksi syyskuun murusen odottaja liittyisi remmiin :) Kyseessä olisi siis kolmas lapsi, la 11.9 ja synnytyssairaalana K-SKS. Ensimmäinen neuvolakäynti oli tiistaina takana, vielä ei saatu dopplerilla sydänääniä kuulumaan vaikka viikkoja oli tuolloin 9+0. Uskoisin...

Yhteistyössä