Hakutulokset

  1. Ä

    Sanokaa mulle et tää on ohimenevää!

    Tyttö 10kk heräs klo 5:15 syömään. Ei nukahtanut uudestaan. Itki, karjui, kitisi ja mönki. Sitä kesti ties kuinka kauan kunnes mäkin itkin silkasta väsymyksestä. Mies laittoi tytön omaan sänkyyn kömpimään. Kitisi, mönki...oli hiljaa...kunnes klo 7 nukahti. Saman tien heräs isoveli viereisessä...
  2. Ä

    yöllä sängyssä pomppiminen

    pokamme on nyt 7 kk ja oppinut konttaamaan,istumaan ja tänään nousi tukea vasten seisomaan,kaikki tämä on tosi ihanaa MUTTA poika tekee näitä kaikkia myös pitkin yötä unissaan ja hereillä omassa sängyssään.Onkohan olemassa mitään keinoa rauhoittaa öitä ja jos ei niin kuinkakohan kauan tämä vaihe...
  3. Ä

    aito lehmänmaito

    onko kenelläkään kokemuksia lehmän maidon antamisesta lapselle? tällä tarkoitan siis ihan tuolta navetasta suoraan suuhun antamista.Meillä ei almiron pepti auttanut,päinvastoin,alettiin antamaan taas nannia,oireet hävisi pariksi päiväksi ja nyt taas itkuiset yöt,punaiset posket ja äyskimis...
  4. Ä

    almiron pepti

    onko teillä millaisia kokemuksia tuon korvikkeen käytöstä? meillä poika 5kk ja eilen aloitettiin tuon peptin käyttö,nyt poika huutanu jo kolmatta tuntia putkeen,vatsa kivikovana.Neuvolassa neuvottiin käyttämään tuota vaikka testeissä ei oltu käyty vain joitakin oireita ollut ilmassa mutta ei...
  5. Ä

    keuhkoputken tulehdus

    Onko kenenkään vauvalla ollut keuhkoputkentulehdusta tai kurkunpään tulehdusta?Mitä lääkkeitä määrättiin ja kuinka kauan sairaus kesti? Itselläni on 4kk.n ikäinen poika ja tänään saatiin antibiootit ja yskänlääkettä tuohon keuhkoputken tulehdukseen ja kurkunpään tulehdus oli alku vaiheessa...
  6. Ä

    sanoista 1v6kk ikäisellä

    Eli kysyisin sellaista että lasketaanko puolitoista vuotiaalla sanoiksi myös ne sanat, joista puuttuu esim alkukirjain, mutta jotka lapsi hallitsee hyvin? Ja tällä hallinnalla tarkoitan, että lapsi tietää mitä tarkoittaa ja käyttää näitä sanoja päivittäin. Esimerkiksi: ukke=nukke, ikaa=likaa...
  7. Ä

    En jaksaisi tätä uusioperhettä mistä apu?

    Olen lopen uupunut miehen entisen temppuihin ja heidän yhteisen lapsen! En jaksa enää olla lapatossu ja venyvä märkäsukka... :'( Minulla ja miehelläni on yksi 2v poika ja toinen syntyy huhtikuussa. Olen miettinyt ottavani time outin tästä, mutta jotenkin pelkään jääväni yksin ilman tukea tässä...
  8. Ä

    uusia ystäviä

    Olen kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta,haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Itselläni ei ole juuri ikäistäni seuraa tai ystäviä,sain ensimmäisen lapseni ollessani 17 vuotta ja sen jälkeen ei hirveesti ole ollut ystäviä,kun muilla ikäisilläni on erilainen elämä. Olisi kiva löytää joku,jonka kanssa...
  9. Ä

    uusia ystäviä

    Olen kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta,haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Itselläni ei ole juuri ikäistäni seuraa tai ystäviä,sain ensimmäisen lapseni ollessani 17 vuotta ja sen jälkeen ei hirveesti ole ollut ystäviä,kun muilla ikäisilläni on erilainen elämä. Olisi kiva löytää joku,jonka kanssa...
  10. Ä

    Juttuseuraa messengeriin!!

    Kohta 24 v 2kk ikäsen tytön äiti vailla juttuseuraa!!! Tässä osote : Luminaiti@hotmail.com
  11. Ä

    Riihimäki

    Löytyykö kahvi, lenkkeily ja vaikka biletysseuraa 7 vkoa vanhan tytön äidille????
  12. Ä

    opiskelu ja rahat

    millaset tulot teillä on, joilla toinen vanhemmista opiskelee ja toinen kotihoidontuella? lapsia meillä on kaksi, 3-vuotias ja nuorempi täyttää helmikuussa kaksi. Mietin vaan onko rahallisesti isällä mitään mahdollisuuksia lähteä opiskelemaan vielä...
  13. Ä

    Syysvauvojen äitejä??

    Itsellä 2 viikkoinen tyttö ja kaipailisin meilikavereita muista syysvauvojen äideistä :) Olis kiva vaihdella kuulumisia kun ei omilta kavereilta löydy noin pieniä lapsia.. Syyskuu06@hotmail.com
  14. Ä

    apuja!?

    Olen tässä lueskellut (internetistä ainoastaan), näitä rokotus juttuja ja ruvennut tosissaan miettimään kannattaako niitä ottaa. lapsemme on kyllä jo 9kk ja tähän mennessä kaikki rokotukset on annettu. Nyt tahtoisinkin tietoa ja kokemuksia, että mitä meidän tulisi ottaa huomioon, mitä tietoa...
  15. Ä

    en tiedä mitä tehdä

    ois niin paljon kirjotettavaa että saisin koko kuvan kerrottua, mut yritän nyt jotenkin lyhennettynä kertoa. meillä menee tosi huonosti mun miehen kanssa ja mä oon ihan kypsä tähän meidän suhteeseen. me riidellään lähes päivittäin jostain, ihan uskomattomista asioista. tässä suhteessa on ollut...
  16. Ä

    Äiti lähtee reissuun

    Minkä ikäisenä olette jättäneet lapsenne hoitoon isovanhemmille tai yksin isänsä kanssa esim. pidemmän lomamatkan takia?
  17. Ä

    crohnin-tauti

    HEI! sairastaako kukaan kyseistä sairautta ja onko ollut raskaana. Miten raskaus meni? Käytitkö lääkkeitä raskauden aikana? Itse sairastan kyseistä tautia ja minulla on yksi lapsi, sairaus todettiin vasta lapsen syntymän jälkeen ja siksi kokemusta ei ole. Suunnitteilla on uusi raskaus parin...
  18. Ä

    mikkeli ja lähi kunnat..

    heippa kaikille :D meillä on suunnitteilla muutto mikkeliin puolen vuoden sisällä, hyvällä tuurilla jo ennen joulua. olisikin mukava saada jo ystäviä ennen muuttoa niin olisi "turvallisempi" muuttaa sinne päin. toden näköisesti uusi asuin paikka on mikkeli. täällä olisi 23v äiti, 2 poikaa...
  19. Ä

    keski-suomi

    Onko täällä dysfasia lasten äitejä keski-suomesta?? Olisi kiva saada tuttavia tai jopa ystäviä teistä, ja lapsillakin olisi jotain yhteistä. Ilmoitelkaa niin katellaan lisää. =)
  20. Ä

    minkäikäisenä omaan huoneeseen nukkumaan?

    joo eli sellaista olisin halunnut tiedustellaettä minkä ikäisinä teidän lapset ovat siirtyneet omaan huoneeseen nukkumaan?? meillä melkein 3-vuotias nukkuu vielä samassa huoneeseessa.. ja vieressä.. :ashamed: :)

Yhteistyössä