Hakutulokset

  1. S

    Haluaako joku vaippoja

    ...halvalla. Tarjolla n.80 Liberon 2koon vaippaa. Ei sovi meidän herralle...Pyytäisin näistä 5 €. Tuon Hesan keskustaan, jos kiinnostuit. Laita vaikka s-postia, sscasals@luukku.com
  2. S

    Helsinkiläisen opettajan äitiysloma, kysymys..

    Sain vuosi sitten viran ja olen jäämässä kesällä äitiyslomalle. Tutkin Kelan sivuja, jossa sanottiin, että mikäli työnantaja maksaa lomalaiselle palkkaa äitiysloman ajalta, Kela maksaa korvauksen työnantajalle. Kysymys kuuluu; mistä tiedän maksaako työnantaja minulle palkkaa? Onko kellään...
  3. S

    Millä viikolla kävitte 4Dssä?

    Siinäpä se kysymys tuuli. Kävittekö ennen vai jälkeen julkisen puolen 2. ultraa?
  4. S

    Minkä kokoinen maha rv 14

    Olen vk 14+1 ja tuntuu, että maha on tosi pieni. Mites teillä? Entä tuntuuko kohtu kun makaatte selällään? Millä korkeudella se suunnilleen tässä vaiheessa on? Oon varmaan ihan hölmö kun tälläisiä mietin, mutta kun ei pääse vielä kolmeen viikkoon neuvolaan ja edellisestä vauvanäkymystä ultrassa...
  5. S

    Kellään myytävänä kotidoppleria p-kaupunkiseudulla?

    Onko kellään siis myytävänä sellaista kotidoppleria p-kaupunkiseudulla? Jos on, laita vaikka yv:tä, haluaisin ostaa..
  6. S

    Loop-hoito ja ennenaikainen synnytys?

    Minulle tehtiin viime kesänä loophoito ja kävin tänään seurantakäynnillä. Lääkäri sanoi, että ko.hoito lisää ennenaikaisen synnytyksen riskiä. Onko kellään kokemusta tästä? Oletteko olleet jossain extraseurannassa tms. tämän takia? Mulla viikkoja nyt 13+5.
  7. S

    12+0 ja väsyttää :(

    Väsyttääkö ketään muuta samalla viikolla olevaa ihan kamalasti? Oon ihan huonotuulinen kun ei jaksais tehdä mitään :( Entä onko jollain teistä tietoa, saako sitä uutta makeutusaine steviaa käyttää raskaana?
  8. S

    Raskaus ja stevia

    Onko jollain tietoa saako stevialla makeutettuja limuja juoda raskaana?
  9. S

    Tänään nt-ultra, milloin tulokset veriseulasta? (Helsinki)

    Kävin tänään nt-ultrassa, siellä kaikki ok. Minulta otettiin myös veriseula. Tietääkö joku, miten kauan tuloksia täytyy odotella? Unohdin kysyä..

Yhteistyössä