Hakutulokset

  1. N

    Kohdunulkoinen raskaus, kertokaa omia kokemuksia..??

    Mulla oli kohdunulkoinen raskaus lokakuun (08) lopussa jonka seurauksena poistettiin vasemman puoleinen munajohdin, tässä nyt koitan toipua asiasta ja niin kovasti toivon että raskaaksi tulisin uudestaan ja että kaikki menisi hyvin..Siis jos viellä tulen raskaaksi :ashamed: Oletteko te...
  2. N

    Apua auttakaa, keskenmenoko???????

    Vai kohdunulkopuolinen???? Tein maanantaina raskaustestin ja postiivista näytti, tein tiistaina toisen ja sama tulos...Ennen testin tekemistä oli pientä vuotoa ja nyt oli pari päivää väliä ja ja taas pientä vuotoa tällä hetkellä...Mulla oli viimeiset menkat 4.10 mutta sen jälkeen en ole seksiä...
  3. N

    Paljon maksaa puhuvat autot dvd????

    Onko tosi kallis? Onko se joku uutuus leffa?Ollaan menossa yhen pojan synttäreille ja lahja toiveena ois sitte toi dvd...
  4. N

    Ootteko katsonu ton leffan graffiti meissä (linkki)

    Tää oli saannut aika paljon katsojia ja hyviä arvosteluita mediakaistan sivuilla.Kattoin tota puol tuntia mut jatkan huomenna eli täs tää jos joku haluu kattoo http://www.mediakaista.tv/ eli tuolta pitäis löytyy
  5. N

    Tänään lähden viettämään ystävän polttareita =)

    Siis tekee niin hyvää kun pääsen pitkästä aikaa ulos viellä semmosten ystävien kanssa kenen kanssa en ole ollut vuosiin ulkona =) Odotan iltaa jo innolla,jopa mies sano olevansa onnellinen mun puolesta kun kerrankin jonnekkin lähden.Tyttö jää kotia mieheni kanssa =) Onkos muita ulos...
  6. N

    Mä en vaan totu tähän kaksplussan uuteen lookkiin...

    Meillä oli tossa muutaman kuukauden kone rikki ja enkä ole nyt sit täällä käynnyt jonkin aikaan..Ennen olin päivittäin täällä mutta nyt tää vaan tuntuu niin vieraalta,no ehkä tää ajan kanssa :/ Koska tää on vaihtunu,onko pitkää ollut????

Yhteistyössä