Hakutulokset

  1. kauris75

    Etäsuhde

    Muita etäsuhteessa olevia ? meidän tarkoitu 3v pääst muuttaa miehen paikkakunnalle :)
  2. kauris75

    apuja hikkaan

    miten sais pois?
  3. kauris75

    mä pelkään

    kaverin puolesta kun sen exä oli vetänyt sitä turpaan tänää ja kaveri ei suostu tekeen rikosilmoitusta :(
  4. kauris75

    Kysymys

    Tuetko jos miehelläsi on vaikeaa esim. masennuksen takia ? Itse tukisin ja jos olisi toisinpäin niin tukisi :)
  5. kauris75

    sateista huomenta

    Mitäs on tänään ohjelmassa ? Mie meinasin siivota ja pyykinpesua :)
  6. kauris75

    kerroitteko

    omalle 8vuotiaalle tosta tapauksesta ? Itse en kertonut koska en halua että lapsi pelkäisi koulumatkoilla
  7. kauris75

    http://www.voice.fi/ilmiot/kauheaa-jopa-6-vuotiaat-tytot-mieltavat-itsensa-seksiobjekteiksi/8/42373

    lapsien pitäs saada olla lapsii...
  8. kauris75

    kuinkas vkonloppu mennyt ?

    Itse olin anopin mökillä vkonlopun , marjassa ja sienestämässä kävimme + kalassa :) saunomista + muurinpohja lettuja :)
  9. kauris75

    Monta siskoa/veljeä on?

    itsellä 2 isosiskoo ja pikkuveli :) 1967,1969 siskot ja veli 1988 :) kaikilla on omia lapsii :D
  10. kauris75

    mitä katsot miehessä ekana?

    Itse silmät ja luonne myös tärkeä kun tutustuu niin kaikki muu silloin :)
  11. kauris75

    Eläinkuvii

    mä voin aloittaa
  12. kauris75

    katsoko ...

    suoraan silmiin kun puhut jollekin ihmiselle ? Itse katson =)
  13. kauris75

    ihmettelen..

    tuota toisten ihmisten kyttäämistä.....:headwall:
  14. kauris75

    Millaiset välit on exään?

    Itselläni hyvät ja paremmat kun yhdessä oltiin ja exä tulee nykyisenkin kans juttuun ja en koskaan lapseni kuullen ole morkannut isäänsä. Moni sanoo että outoa et exän kans hyvät välit..
  15. kauris75

    kysymys

    tietääkö moni mitä on kampurajalat?
  16. kauris75

    Silminnäkijä :tosielämän frendit

    Kattooko muut ? Julmaa puhetta kehitysvammaisista tolta Tainalta :(
  17. kauris75

    tvviiden leffa

    kattooks kukaan muu sitä , aika järkkyä touhuu. Nuori tyttö naitetaa isäpuolelleen :O Elokuvahan se vaan mut silti ..
  18. kauris75

    hitto et ketuttaa oma äiti

    ei voinut ilmoittaa mulle ja 2 siskolle että isämme joutunu sairaalaan , itekin sain tietää kun soitin äidilleni ihan muusta asiasta ja veljemme ei voinut myöskään ilmoittaameille ja vastaus olikin ettei huolestuta :( Korkean verensokerin takia joutui sairaalaan ja saakelin itepäinen mies...
  19. kauris75

    Epilepsia..

    Mies sai epilepsia kohtauksen eilen , on onneksi masennuksen takii osastolla sai lääkityksen siihen , tietääkö kukaan tuleeko kohtauksia vaikka lääkkeitä syö?
  20. kauris75

    kuinkas moni

    huomenna lähtee mäkeä laskemaan ?:wave: mie meen likan kans :)

Yhteistyössä