Hakutulokset

  1. W

    Miten saan hyvän mielen paketin toimitettua perille, kun en saa stormia kiinni?

    Heii..miten ihmeessä saan hyvän mielen paketin toimitettua perille, kun en saa yksityisviestein kiini stromia? Lahja pitäisi saada tänään postiin jotta ehtisi jouluksi perille, eikö vain?
  2. W

    Lastenvaatepaketista apujaah?

    Heeiiihh... Meillä pienen miehen kaikki vaatteet on säilytetty ja nyt rupeaa jokapaikka olemaan niitä täynnä ja mietin, että voisi laitella vaatteita myyntiin. Ollaan kaikki vaatteet ostettu uutena ja vain yksi lapsi on niitä käyttänyt niin niistä olisi varmasti iloa toisillekkin lapsille...
  3. W

    Apua, P-aalto sydämessä kääntyy väärään suuntaan

    Apua, sydämen p-aalto kääntyy väärään suuntaan..mitä se tarkoittaa?
  4. W

    Äitiyspäivärahan määrä?

    Paljonko saa äitiyspäivärahaa minimillään jos on tehnyt hoitotyötä sitä ennen useamman vuoden ja nettotulot kuukaudessa ovat olleet n. 1700e
  5. W

    kirpparilla myynnissä kuomaa

    käykääpäs kurkkaamassa nyt on kirpparilla myynnissä kuoman talvikengät kokoa 26.
  6. W

    Heippati hei..POISTUN..

    Elikkäs tulin kiittämään teitä kaikkia IHANIA ihmisiä, joudun poistumaan täältä palstalta erään toisen nicin vuoksi. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka palaisin toisella nicillä, koska teitä tulee varmasti ikävä..vaikka varmaan olisi parempi pysyä kokonaan pois täältä :'( :hug:
  7. W

    Rengas?!

    Onko muilla jotka käytätte ehkäisyrengasta sellaista onkelmaa, että menkat tulevat vain 3 päivänä ja kun ne tulevat yksi isoin side ei riitä kuin korkeintaan puoleksi tunniksi, kun se on jo niin täynnä että tulee yli?
  8. W

    Jyväskylän lähettyviltä?

    Eli siis, itse asun tässä jyväskylästä 45km pohjoiseen päin..Ja ajattelin olisiko mitään mieltä sellaisessa että vaikka joka toinen viikko kokoonnuttaisiin jonkun kotiin kahvittelemaan?Mammat kahvittelisi ja vaihtaisi kokemuksia ja muksut saisivat leikkiä yhdessä..Sitten se kenen luona oltaisiin...
  9. W

    Päikkärissä jo kiusataan...

    Että mua ottaa päähän, tänään menin päikkäriin hakemaan poikaa pois.. niin meidän poika käveli kaapilleen, niin toinen isompi poika tuli ohitse ja veti ohimennen korville :\| Onneksi päikkäritäti sne huomasi ja asiasta huomautti isommalle pojalle..Mutta tuli vaan mieleen, että miksiköhän...
  10. W

    Kuinka paljon päälle`?

    Kuinka paljon laitatte päälle teidän leikki-ikäselle näin aamutuimaan kun lähette hoitoon ja on kova tuuli ainakin täällä..?! Pipoa?jnee....
  11. W

    Mikä on kuumetta?

    Mikä on teidän leikki-ikäisellä se kuumeraja..että kun sen yli mnee niin sanotaan että on kuumetta ja ollaan menemättä hoitoon jne..
  12. W

    Mä en ymmärrä...

    :kieh:
  13. W

    Keski-Suomi haloo?!

    Heips..Nyt ois hakusessa kaveri, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut, käydä kahveella yhdessä ja tehä kaikkea mukavaa :) Itse olen 20 vuotias nuori nainen, ja minulla on yksi 3 vuotias poika. Vanhat kaverit ovat ikäänkuin kaikonneet..joten..rohkeasti yheyttä voan! =)

Yhteistyössä