Hakutulokset

  1. M

    Kertooko ovistestit mitään hedelmällisyydestä?

    tarkoittaako lh- arvojen nousu sitä, että todella ovuloi? Vai voiko arvot nousta, ja nainen silti olla ovuloimatta? Eli kertooko ovulaatiotesti mitään hedelmällisyydestä?
  2. M

    Kauan kestää että varastoituneet A-vitamiinilisät liukenevat?

    Olen syönyt kalanmaksaöljytabletteja ajattelematta että niissä on A- vitamiinia. Mitään vahinkoa tästä ei ole, koska ovuloin tällä hetkellä yksisekseni ja raskaana en ole ja raskaaksi en tässä kuussa sitten tule kun mies matkoilla ja ovulaatio on nyt (ihania noi ovistestit, en tiedä miksi en...
  3. M

    Limat ja kivut oikeaan aikaan mutta ovistikut negaa

    Aikas mielenkiintoista :) Tänään kp 14/normi 30 (viime kierto oli kyllä jotain ihan muuta, mutta oli kaikenlaista muuta) ja on ovislimat, alavatsakivut kuten keskellä kiertoa yleensä, iltapäänsärkyä...Kaikki viittaisi ovikseen. Jos en olisi tikuttanut ovista olisin ollut varma siitä, että...
  4. M

    Paras kellonaika tulla raskaaksi: klo 15.00

    Tohtori Åsa Sisäinen kello. Kehomme on ohjelmoitu toimimaan vuorokausirytmin mukaan, niinpä yötyötä tekevillä esiintyy enemmän syöpää kuin päivisin työskentelevillä. Mikä on paras aika kuntoilla tai hankkiutua raskaaksi? Telkku.com YLE Teema To 18.08.2011 klo: 20.30 perustuu ohjelman...
  5. M

    Prinsessa Victoria varmasti yli rv 8! :D

    Heips kaikille pitkästä aikaa :) Olen yrittänyt pitää hieman taukoa kuumeilussa, mutta minkäpä sille voi kun kuume korkea :) Hieman teeman ohi, mutta mitä mieltä olette netissä olevista kuvista prinsessaa Victorian mahasta? Jos laskettu aika maaliskuussa olisi viccan nyt rv 8 laskeskelin...
  6. M

    Luuletko että olet raskaana :)

    Tällainen pieni äänestys minkä yhteydessä voi miettiä omaa tilannetta. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta % keskusteijoista uskoo, että nyt on tärpännyt? Kunpa kyselyä voisi vielä jatkaa siten että näkisi osuiko tuntuma oikeaan... Plussatuulia! :) EDIT: äänestys katosi...
  7. M

    Onko ovistesti luotettava raskaustesti?

    kuinka varhain ovistesti voi näyttää plussaa verrattuna raskaustestiin? näkyykö raskaus aina oviksena ovistestissä? Testasin tänään aamulla pregcheck ovistestillä mahd raskautta, tyylipuhdas negatiivinen :) eli kp 47/30 en ovuloi ainakaan :D
  8. M

    Kuinka tarkka on herkistynyt hajuaisti?

    Hajuaisti toimii varmasti vain normaalisti, mutta ihmettelin äsken mikä haisi kirjoituspöydällä, se oli mun pöytälamppu, se hehkulamppu oli kuumennut liikaa ja haisi kaasulle, sammutin lampun ja se siitä (uusi lamppu citymarketista). Kaupan edessä haisi tuhkakuppi, ja talonyhtiön roskis lemuaa...
  9. M

    Yksilöllinen hcg- herkkyys: koskeeko kaikkia saman naisen raskauksia?

    Olen lukenut että hcg- herkkyys voi olla yksilöllistä, ja että toisilla näkyy plussa vasta tosi myöhään (eikä siis myöhäisen oviksen vaan tämän 'hcg- herkkyyttömyyden' vuoksi). Tällainen voi lukemani mukaan olla myös periytyvää (äidillä näkyi raskaus myöhään, ja tyttärellä sama juttu). Olin...
  10. M

    Lidl:in lähdevedet (kloridi yms.)

    kloridi sulfaatti nitraatti ... saako näitä juoda raskausaikana? http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=106681&lan=sv (tässä jotain niistä kaivosvedessä) En nyt varmaan ole raskaana mutta jatkoa ajatellen kiinnostaa tietää :)
  11. M

    Myöhäinen plussa = myöhäinen ovis ?

    Vieläkään ei tätiä näy enkä jaksa enää testailla, odottelen nyt vaan kiltisti tätiä kun olen 99,9 % varma edelleen että täti tulee =) Mutta kysymys kuuluu: MITÄ SYITÄ VOI OLLA SIIHEN ETTÄ RASKAUSTESTI NÄYTTÄÄ MYÖHÄÄN POSITIIVISTA? TARKOITTAAKO SE AINA SITÄ, ETTÄ OVIS OLI MYÖHÄSSÄ? VAI ONKO...
  12. M

    Kauanko Sinulla noin 30-kymppinen kesti tulla raskaaksi?

    Paljonko ikä vaikuttaa todellisuudessa raskaaksi tulon mahdollisuuteen aikatähtäimellä? Jos on fyysisesti ikäistään 'nuorempi' (aktiiviurheilija jne.) voikohan tulla raskaaksi 'yhtä helposti' kuin esim. 25- vuotias? Kauanko Sinulla, noin 30- vuotias, kesti raskaaksi tulo?
  13. M

    Kannattaako oviksen tikuttaminen?

    Mietin tässä kannattaako oviksen tikuttaminen? Tuleeko siitä liikaa stressiä (mikä taas haitallista raskautumisen kannalta)? Tikuttamisen hyvät/ huonot puolet?
  14. M

    Veet-karvanpoisto ja raskaus?

    Heips kaikille, Olisin kysellyt VEET- ihokarvanpoistoaineen turvallisuutta intiimialueilla. Tietääkö kukaan? Sisältää 'emäksisiä ainesosia ja tioglykolaattia'. Googlettamalla tioglykolaatti tulee jenkkisivuille jossa kerrotaan ettei tietoa käytön turvallisuudesta raskausaikana...

Yhteistyössä