Hakutulokset

  1. S

    Julkkis kaverit facebookissa

    Onko kenelläkään facebookissa julkkis kavereita? Ja ketä jos on?
  2. S

    Miksi on upeaa olla nainen??

    Nytpä laitan tänne teidän naisten mielialan kohottamiseksi tälläisen kyselyn, eli miksi on upeaa olla nainen? Laittakaapa kaikki palstalaiset tänne viestiä, miksi on hienoa olla juuri nainen. B)
  3. S

    Missä vietät juhannuksen?

    Kotona, mökillä vai jossain muualla? Me mennään maalle vaimon ystävän mökille. Toivottavasti sää suosii, sillä olisi kiva olla mahdollisimman paljon ulkona (grillailla ja pelata pihapelejä)
  4. S

    G. oletko nyt sisällä?

    Itse palstailen ulkona, kun lapset pulikoivat altaassa takapihalla.... ;)
  5. S

    Laitoin äsken y-viestin

    Kenellä on nyt keltainen kirjekuori?... ;)
  6. S

    Veikkaa suomen sijoitus euroviisuissa...

    Ite veikkaan sijoitusta 5:ksi B)
  7. S

    Hajamielisyyttäkö?

    Tää on, kun laitoin juuston jääkaapin sijasta pakasteeseen. Tarkoitus oli laittaa juusto jääkaappiin, ja ottaa sen jälkeen jäätelö pakasteesta...ja alkossa n. kuukausi sit maksoin vahingossa visalla....ja nyt vaimo alkoi valittamaan niistä.... :headwall: Hänen mielestä minä en keskity...
  8. S

    Ei onnistunu kakkupohja...

    vaan lässähti pannukakuks....joten eikun uudestaan väsämään.... :headwall: Pitäkää peukkuja mulle, et toinen kerta onnistuu... ;) ;)
  9. S

    Mitä haluat puolisoltasi?

    Minä haluan kunnioitusta, uskollisuutta, hyvää huumorintajua ja hyvää ulkonäköä... B)
  10. S

    Asennot??

    Paras, huonoin, vaikein..... ;)
  11. S

    Hyvää yötä!

    Nyt kun toi yömyssy on kumottu, niin joutaakin nukkumaan....
  12. S

    Soveliasta?

    Saako kumppanisi halata, suudella tai puristella pyllystä sinua julkisella paikalla? Itse kyllä halaan, suukottelen ja jopa puristan joskus peffasta, eikä se ole kumppanistani sopimatonta... ;)
  13. S

    Osaatko tanssia?

    Itse olen sen verran kankee, et en taida kuin hitaat ja senkin partnerin varpaita talloen.... ;)
  14. S

    Hyvää naistenpäivää...

    kaikille palstan naisille B)
  15. S

    Valokuvista

    Kuin moni laittaa vielä valokuvia albumiin? Mun avokki on laittanut koko illan kuvia albumiin, kun oli yli vuoden ajalta kertynyt...mut onnex kohta on valmista =)
  16. S

    lisse...laitoin sulle yy:tä

    :wave: :wave:
  17. S

    Öitä...

    Mie lähen harrastamaan nyt seksiä ja sen jälkeen raukeana nukkumaan... B)
  18. S

    Saa onnitella

    Kihlasin eilen juhannusaattona avopuolisoni. :heart: :heart: :heart:
  19. S

    Mitä olette mieltä pikapanosta??

    Mun mielestä ok! Äsken vedettiin avokin kaa pikaset ja vieläkin tuntuu munaskuissa vain hyvältä! :p :p B)

Yhteistyössä