Hakutulokset

  1. M

    Roaccutan

    Onko täällä ketään, joka on syönyt Roaccutan kuurin ennen raskautumista (siis lopettanut esim. 1-6 kk aiemmin)? Mä haluaisin aloittaa lääkkeen nyt, kun lopetin imettämisen, mutta koska lääkeellä on niin pahoja haittavaikutuksia niin en taitaisi uskaltaa raskautua enää koskaan :/ Haluaisin siis...
  2. M

    Nutramigen

    Minkälaiseksi on teidän lapsilla kakka muuttunut Nutramigenista? Meillä on aikalailla samanlaista kuin Neocatesta eli mustavihertävää savea. Onkohan ok? Vähän on muitakin oireita ja siksi aloin miettimään.
  3. M

    Onkohan vauva ok?

    Meidän neiti 9 kk on aina inhonnut, jos kasvoihin kosketaan. Syömisen jälkeinen suun pyyhkiminen aiheuttaa aina hirmuisen kiukkukohtauksen. Mites on muilla?
  4. M

    uudet perunat

    Mä muistelisin, että uusista perunoista olis kielletty vain sellaiset ihan pienet perunat ja muut olis ok. Nyt joku kirjoitti tuolla, että uusia perunoita ei saisi antaa. Mites on, kun meillä neiti siis 9 kk?
  5. M

    huutiksen käyttöohjeita

    Me myytiin kerran huutiksen kautta sohva ja nyt halusin myydä mm. vaatteita ja kenkiä, joihin en enää raskauden jälkeen ole mahtunut. Voiskohan joku ihanan kiltti ihminen kertoa mulle jotain ihan perusasioita huutiksesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Millaisena pakettina esim. kannattaa...
  6. M

    prick-testeistä

    Olen kuullut, että viiveiset reaktiot prick-testeissä eivät olisi merkittäviä. Millaisia kokemuksia teillä on asiasta? Miten lääkärit ovat asiaan suhtautuneet? Meillä tuli viiveellä selkeät reaktiot munalle, maidolle, viljoille, perunalle ja sinapille. Nyt mietin, että viitsinkö edes soittaa...

Yhteistyössä