Hakutulokset

  1. R

    Biisien nimiin "perse",

    täällä pyöri se leffaketju, tehääs biiseistä sama :D mulla ei tuu just ny mieleen ku levottomat perseet (levottomat tuulet) nahkatakkinen perse (nahkatakkinen tyttö) kymmenen persettä (kymmenen kirosanaa) :snotty:
  2. R

    TFT Touch näyttö, mikä se siis on?

    puhelimessa. kun mulla on nokian N97mini ja haluisin vaihtaa, tässä on Resistiivinen kosketusnäyttö eli toimii kynnelläkin (pakko toimia mulla pitkät geelikynnet) ja sormilla en pysty käyttään siis ollenkaan. Onko toi TFT Touch sama ku tässä N97:ssa vai sellanen mikä toimii vaan sormella? :xmas:
  3. R

    FARMVILLE :D (ja possut)

    miten ihmeessä saan tehtyä niitä uusia ruudullisia ja raidallisia ja sydänkuviollisia possuja? ärsyttää, kun kaikki ihan tavallisia. mitä te niihin laitatte? :D |O|O|O
  4. R

    onko kukaan pessy sodastream pulloja astianpesukoneessa?

    ja onko niille käyny kuinkaan? ku mullon noi pullot ollu käyttämättömänä jonku aikaa ja niihin on kokislaitista jääny värjäytymää ja haluisin heittää ne koneeseen et tulis kunnolla pestyy kerranki, mut meneeköhän ne piloille. mullon 65 asteinen toi pisin ohjelma, sitte joku pikapesu on 40...
  5. R

    hahhah :D ai hitto että mä nauroin tota nurmisen videoo

    YouTube - Pasi Nurmisen Ilmaveivi (Mertaranta edit).avi :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ;) niin huippu toi selostus viel tossa :D

Yhteistyössä