Hakutulokset

  1. E

    Mistä edullinen valkoinen ruokailuryhmä, jossa on tummaa puuta pöytälevy sekä istuin osa?

    Otsikossa kysymys.. Stemmassa oli yli 700e, onkohan niitä halvempia?
  2. E

    Mistä edullinen tallentava digiboksi ?

    kaupoissa tänää kiertelin, ja halvin oli 275e, eikö todellakaan ole halvempia?
  3. E

    Partylite kutsut - Mitä tilata?

    Elämäni ensimmäistä kertaa olen menossa partylite kutsuille. Mitä sieltä kannattaa tilata/ostaa? Ei mitään, kun hinnat niin korkeita? Monesti olen kuvastoja selannut, onko kynttilät laadukkaita? Kertokaa kokemuksianne !
  4. E

    Evelace-alusvaatekutsut

    Onko kukaan käynyt? Onko laadultaan niin hyviä, että viitsii ostaa n. 100e rintaliivit? Mittaako esittelijä sopivan kokoiset ?
  5. E

    jogurtin parasta ennen tänään, koska vielä uskaltaa syödä?

    Otsikossa kysymys tulikin. Ostin, kun halvalla sai : D (4prk 0,49e)
  6. E

    Rakennekynnet ja hoitotyö? mahdoton yhtälö?

    Otsikossa kysymys sitten tulikin.. Vanhusten parissa työskentelen ja käytän käsineitä lähes tulkoon koko työpäivän ajan. (pesut, ruuan jako, syöttäminen yms)
  7. E

    Avomiehen 40-vuotis lahja

    Auttakaahan mua. Avomiehellä on 40-vuotis synttärit toukokuun alussa ja mulla ei oo mitään havaintoa lahjasta. Tatuointi lahjakorttia oon miettiny, tautoinnista mies haaveillu, mutta miehen tuntien, ei osaa ikinä päättää minkä kuvan ottaisi. Avoliitossa siis asutaan, mutta ei olla oltu yhdessä...
  8. E

    Minkä ikäinen on liian vanha ottamaan nenälävistystä ?

    Otsikossa se kysymys tulikin :)
  9. E

    Klamydian uusiutumisesta

    Voiko klamydia uusiutua? Googlettelin, ja sain kahdenlaisia vastauksia. Osaako kukaan sanoa miten asia on ?
  10. E

    Terveydenhoitaja-koulutuksen pääsykoe kirjat

    Onkohan enää mitään mahdollisuutta saada mistään kirjoja pääsykokeeseen ? (Bjålie,J.G.& Haug, E.& Sand,O. & Sjaastad,O.V & Toverud, K. C. 2002 (tai uudempi) Ihminen. Fysiologia ja anatomia. WSOY. Luku 1 Solut, kudokset ja elimet T (s. 13-46) ja luku 14 Kemian ja fysiikan perusteet (s...
  11. E

    Gynekologi käynnin hinta yksityisellä

    Kuinka paljon maksaa yksityisellä gynekologilla käynti? Käyttekö itse kunnallisella vai ykstyisellä? Miksi ?
  12. E

    Mies kutsui minua eksänsä nimellä tänään..

    Mitähän tästäki pitäis ajatella? Muutenki ahdistaa koko eksä aina välillä, ja nyt sitte näin :/ Toki mullekkin vois samanlainen moka käydä, mutta silti :(
  13. E

    Kihlasormuksista

    Minkälainen kihlasormus teillä on? Paljonko maksoi? Maksoiko mies molemmat? Kauanko olitte olleet yhdessä kun menitte kihloihini? Entä minkä ikäisiä olitte? Kuvia saa laittaa :)
  14. E

    Kanin kanssa muutama pulma...

    Meillä on siis 5kk ikäinen tyttö kani, ja kanilla on oma iso häkki ja aulassa saa olla vapaana. Nyt on vasta uskaltautunut tulemaan lattialle,ennen on vapaana ollessaan ollut vaan matolla.. Nyt se on sitten kaksi kertaa pissannut lattialle, samaan kohtaan, ja nyt tekee siihen papanoita. Tämän...
  15. E

    Paniikkihäiriö

    Olen sairastanu paniikkihäiriötä ala-asteelta lähtien (Nyt olen 20v) Viime syksynä kaikki oli hyvin, kunnes taas ne kohtaukset ja ahdistukset alko : ( Nyt alan olemaan aika rikki, töihinkään en ole nyt kykenyt.. Onko kohtalotovereita?
  16. E

    Avoliitto ja raha asiat

    Miten te muut avoliitossa olevat hoidatte raha asiat? Ehdotin miehelle, että avattais yhteinen tili johon molemmilt menis tietty summa kuussa, ja sieltä sit maksettais ruoka ja sähkö yms.. ja omilt tileilt sit puhelimet ja autot yms.. Mies jäi miettimää asiaa mut jotenki tuntuu et tyrmäs...
  17. E

    Mistä edulliset farkut hieman isommalle naiselle?

    Mistäs ostatte edullisia farkkuja? koko 42-44.. En halua housuja joissa matala vyötärö..

Yhteistyössä