Hakutulokset

  1. M

    Kellään kokemusta Focus, jumper x tai Balilla yhdistelmistä.?

    Eli törmäsin tälläseen ruotsalaiseen sivustoon ja ainakin ulkonäkö mieletty minua kovasti noissa vaunuissa, mutta entä käytäntö, onko kellään kokemusta.? Tässä eka nuo Fockus rattaat http://fi.swekidz.com/lastenvaunut-rattaat-focus-c-48_101.html Balilla...
  2. M

    Papa tulos/muutokset HSIL?

    Heippa vaan.. Eli soittelin tänään sairaalaan mun papa tuloksia ja muita tuloksia kun ihmettelin että muhun ei oltu otettu mitään yhteyttä. (toisin voi johtua että seuraava lekuri aika on jo ensiviikolla) Nyt sitten sanoivat tai mitä sain ymmärettyä että on HSIL ja puhuivat jotain erittäin...
  3. M

    Missä vaatteet nopeasti kaupaksi?

    Eli siis nyt on tehty totaali tyhjennyt ja kaikki vaatteet lähtee menemähän, uusia vaateittakin tullu säilyteltyä siinä uskossa "kyllä se joskus mulle menee" ja sama juttu kengissä ja kaikissa. EI MENE NIIN EI MENE :laugh: Huuto.netistä en pahemmin pidä/välitä, myyminen on hidasta ja pitäs...
  4. M

    Mistä kaupoista saa kotidopplereita? Kiire!

    Eli lähinnä nyt mietin että saako niitä ostettua ihan liikkeistä, kun mies tulee kampin kautta kotiin, niin mietin tietäskö kukaan onko siellä missään näitä myynissä? :) Olisin erittäin kiitollinen jos joku kertois mistä näitä saa, niin pääsisi viellä vklp:na kuutelemahan josko sieltä syke...
  5. M

    ESPOOSSA ketään kellä ylimääränen koti dopper? Haluaisin ostaa.

    Eli Löytyskö Espoosta ketään kuka vois Espoon Laajalahteen toimittaa tälläsen laitteen mulle, kun en omista autoa ja nyt toinen koirakin juoksussa niin kotoa liikkuminen hiukka hankalaa kun myös nuori uros taloudessa. Lisäksi olen sairastunut yllättäen tähän ihanaan kuume/yskä/räkä tautiin...
  6. M

    Ostetaan/etittän HIFK tavaraa vauvalle.

    Kyllä nyt ketuttaa kun aina niitä tuttipulloja ja tutteja ihaillu, mutta fanikaupassa ei niitä enään myydä. Netistäkään en ole löytänyt. Tietäskö joku mistä olis mahollista saada? ja tässä samassa ilmotan että osatan Hifk- vaatteita ja tavaroita vauvalle ;)
  7. M

    Mistä mobile keinu tai vastaava?

    Elikkä esim martina ja esko vauva kuumetta ohjelmassa oli tällänen aivan ihana ruskeakuosinen sitteri/keinu mikä keinui mekaanisesti. Olen nähnyt myös paljon ulkomaalaisissa vauva ohjelmissä tälläsiä. Itse olen muutaman löytänyt, mutta eivät miellytä silmääni. Tietääkö joku mistä näitä...
  8. M

    Ekasta ultrasta kysymyksiä, esim niskaturvotuksesta.

    Nonniin eli tänään oli sitten ensimmäinen ultra ja viikkoja on nyt 12+5 ultranmukaan. sydänäänet kuului ja liikehdintä näkyi. mua jäi nyt ihan tajuttomasti häiritsemään että ultrantekijä ei maininnut mitään niskaturvotuksesta, kyllä se sitä siinä mittaili mutta mitään ei sanonut siitä...
  9. M

    plussaa pukkaa. Kyssäri

    Eli olen tuntenut pidempää jo raskauden oireita ja eilen sitten tein apteekin oman raskaustestin. tein aamu virtsasta ja jo heti tulosta katsoessani näytti vahvaa plussa. (näyttää vieläkin :) illalla hain rfsu-testin ja tein sen ilta virtsasta ja taas heti todella vahva plussa. (ja...

Yhteistyössä