Hakutulokset

  1. S

    Miten mun kaltaisella ihmisellä...

    Miten mun kaltaisella ihmisellä,joka vihaa itsessään kaikkea joka solulla voi olla mitään annettavaa omille lapsilleen ja aviomiehelle?
  2. S

    Myyn donnatest ovulaatiotestin

    Elikkä jollekkin himotestaajalle olisi kelpo kestotesti nyt tarjolla. :) Tämän avulla on kaksi vaavia saanut alkunsa ja nyt ei enempää ole haaveissa! Netistä löytyy tietoa nimellä DONNATEST. Hinta 7€ posteineen ,sisältää siis testin ja käyttöohjeet :)
  3. S

    Käynnistämisestä..

    Monesta tää kuulostaa varmaan todella itsekkäältä,mutta siitäkin huolimatta.. Tässä yön taas valvottua tuli mietittyä et mitä odottava äiti voi vaatia? Eli siis tilanne on se että rv25 alkoi lantio löystymään ja vauva kiinnittymään ja siitä lähtien on ollut kauhea tuska alapäässä ja kävelystä...
  4. S

    haluaako joku??

    nutriletin viiden päivän tehostartin? paukkauksesta syöty yksi mansikkapirtelö,yksi pähkinä/suklaa patukka ja yksi juusto pasta. On niin karmeeta sontaa et en pysty edes väkisin syömään. Olen ennemmin kokonaan syömättä:| Ps.Postikulut saa maksaa itse.
  5. S

    kkm ja uusi yritys

    elikkä perjantaina tulee kuluneeksi 7viikkoa kun minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno geminiraskaudessa. tyhjennettiin lääkkeellisesti, vuoto loppui noin kuukausi sitten ja viikon välein tulee epämääräisiä veriryöppyjä. pitäiskö jostain osata bongata ne kuukautiset mitä käskettiin odottaa...
  6. S

    raskaus keskenmenon jälkeen

    elikkä täällä tilanne tämä. vuoden yrityksen jälkeen saatiin aluille kaksoset. toinen meni kesken noin viikolla 8+3 ja toinen 9+4. lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ja tästä on aikaa kaksi viikkoa. miehelle sanoin ettei seksiä harrasteta ennenkuin kuukautiset ovat tulleet, mutta mietin kuitenki...
  7. S

    tuttujen ja "tuttujen" reaktio raskauteesi?

    millaisen vastaanoton olette saaneet kertoessanne raskausuutisenne? ja onko kukaan törmännyt suoraan sanottuna jäätäviin juoruihin? Itse en ymmärrä mistä tämä suoranainen paska oikein kumpuaa. Facebookin inbox tulvii viestejä tutuilta ja tuttujen tutuilta "oletko raskaana oletko raskaana" (en...
  8. S

    matkustamisesta

    kysyisin kokemuksia ja mielipiteitä matkustamisesta raskauden aikana? nyt rv 8+6 ja suunitelmissa oli turkin matka huhtikuulle mut en tiedä meneekö vähä liian riskillä sitten. sisko on nyt rv 25 ja meinaa vielä tammikuun lopussa lähteä lentäen italiaan ja siitä autolla sloveniaan vai minne lie...
  9. S

    apuja!

    tai jotain kannustuspuhetta.. pitkän yrityksen jälkeen näyttäisi että raksuastestissä on haalea plussa. nyt pelottaa että haalea plussa on mun päässäni eikä tuossa tikussa tein kolme testiä joista ensimmäiseen ilmestyi oikeesti silmällä nähtävä haalea viiva, tämän jälkeen hain vielä ärrältä...
  10. S

    apuja tarvitaan!

    tai jotain kannustuspuhetta.. pitkän yrityksen jälkeen näyttäisi että raksuastestissä on haalea plussa. nyt pelottaa että haalea plussa on mun päässäni eikä tuossa tikussa :( tein kolme testiä joista ensimmäiseen ilmestyi oikeesti silmällä nähtävä haalea viiva, tämän jälkeen hain vielä ärrältä...
  11. S

    miten raskaaksi?

    elikkä olen 21vuotias nainen ja olemme yrittäneet mieheni kanssa tammikuusta asti lasta. tulosta ei ole näkynyt tähän mennessä. tein vuonna -08 keväällä abortin kun kuulin olevani raskaana, menin paniikkiin ja toimin täydessä transsissa nopeasti. itku on tullut monesti jälkeenpäin. lapseni olisi...

Yhteistyössä