Hakutulokset

  1. H

    Kirppishinnoittelusta vielä, villapuku

    Paljonko laittaisi hintaa vaaleansiniselle villa-asulle, koko n. 68-74 cm, sisältää siis pitkähihaisen villaneuleen, edessä napit + villahaalarihousut ja töppöset. Tuli käytettyä viime talvena ehkä korkeintaan kymmenen kertaa, ei ole kertaakaan pesty tai mitään sellaista siis.
  2. H

    Turkoosi toppatakki, nettikaupasta?

    Tietäisikö kukaan, josko jossain olisi myynnissä tyttöjen (koko n. 152 cm) toppatakki, joka olisi viela malliltaan vyötäröltä kiristetty/kiristettävä? Oon yrittänyt katsella vaikka ja mistä, mut ei löydy. Benettonilla on yksi ihanan mallinen, mut väärän värinen ja stokalla näkyisi olevan...
  3. H

    Kirppishinnoittelua

    Paljonko oisi sopiva hinta 110 cm kokoiselle tytön juhlamekolle, oisko 5 e paha? Entä toppapuku, samaa kokoa, ehjä jne tietysti ja on siis takki + henkselihousut? Olen elämäni ekaa kertaa viemässä kirppikselle tavaraa ja olen ihan pihalla. :) Viikko on aikaa myydä, tavaraa on aika paljon ja...
  4. H

    Elatussopimuksesta

    Tuli mieleen tuosta kun joku muu oli kysellyt elatussopimuksista, että mites se on, jos etävanhempi vaatii nollasopimusta lapsen täysi-ikäisyyteen saakka ja minä kieltäydyn allekirjoittamasta moista? MInulla siis tällainen tilanne, ollut jo hetken, mutta onnellisesti jo unohdin tässä välilssä...
  5. H

    Vähän rasittaa..

    ...
  6. H

    Haiseeko muitten viisikuiset hieltä?

    Tänään iltapesulla huomasin, että ton pojan kainalot haisee ihan hieltä. Oon aikaisemminkin kerran ollut huomaavinani, mut ajattelin et mies on pitänyt hikisenä vauvaa sylissä ja sen hien haju on tarttunut, mut nyt oli kyllä niin selvästi just kainaloissa se haju. En muista yhtään että...
  7. H

    Minkälainen rytmi nelikuisella?

    Onko neljäkuisella vauvalla yleensä joku selkeä rytmi? Tai paljonko yleensä nukkuu per päivä? Ihmettelen vaan kun poika nyt useampana päivänä nukkunut ensin hyvät yöunet, herää n.tunniksi ja sitten nukkuu n. 3-4 h, jonka jälkeen hereillä taas hetken ja taas nukutaan.. Oiskohan tällä joku...

Yhteistyössä