Hakutulokset

  1. M

    Kilpirauhasen vajaatoiminta

    Moikka ! Mulla vajaatoiminta ollut jo yli kymmenen vuotta, mutta nyt kävin kontrollissa ja tsh noussut 4,5 ja työterveyslääkäri sanoin että se on ok ! Minusta se ei ole ok !? Onko teillä muilla synnykyksen/raskauden jälkeen muuttuneet arvot ihan radikaalisti ? Kun tsh kai pitäisi olla 1-2...
  2. M

    Kortisonin käyttö ?

    Hei ! Olisin kysellyt kortisonin käytöstä seuraavassa mahdollisessa raskaudessa, minulle tehty 5. ivf/icsi hoitoa ja nyt vauvakumme taas vaivaa. Kysymys kannattaako kortisonia käyttää kun yrittää seuraavaa lasta "kotikonstein" ja jos käyttää niin millaisilla annoksilla ? Minun Tpo arvo 210. Ja...
  3. M

    Kohdun ulkoinen raskaus

    Moikka ! Olisin kysellyt miten teillä on menkat tulleet kohdun ulkoisen raskauden jälkeen ? :wave: Itsellä oli ko. vaiva huhtikuussa ja laparoskopia tehtiin ja sen jälkeen ei ole tullut vuotoa. Kiitos jos joku viitsii vastata ! T:maariaa :flower:
  4. M

    Passin jälkeen vuotoa ?

    Moikka ! Olisin kysellyt, onko kellään muulla jäänyt passin jälkeen menkat "päälle" ? Mulla alkoi normaalisti vuoto ja oli loppumaisillaan, mutta jatkuukin nyt tihkutteluna ? Väriltää välillä kirkasta ja välillä tosi tummaa. Mikähän mahtaa olla vialla ??? Kiitos vastauksesta ! Mulle ei ole...
  5. M

    Clomit

    Heips ! Sain tänään Clomi reseptin ja olisin kysellyt millaisia oireita niistä voi tulla ? Ja toinen kysymys olisi onko teistä kukaan raskautunut inseminaatiossa joka on tehty luonnolliseen kiertoon ? Kiitos jos joku viitsii vastata !! :p

Yhteistyössä