Hakutulokset

  1. andu-

    G: Tähän mennessä noussut voittaja suosikki (BB)

    ;) kuka sulla kuka mulla!
  2. andu-

    Pientä leijumista *turhis, mut kandee lukee =D*

    Oon oottanu koko ajan et bb alkaa mutta en oo koneella paljon kökkinyt, no menin juuri sähköpostille JA : Hei, osallistuit Subin Big Brother -nettisivuilla kilpailuun, ja voitit Big Brother 24/7-palvelun koko kaudeksi. Rekisteröidy osoitteessa MTV3 Katsomo • Big Brother 2010 ja...
  3. andu-

    Karppaajat!!

    Hei, oon lukenu nyt paljon karppauksesta ja olisin kiinnostunut tietämään ruokavaliosta! Mitä saa syödä ja mitä ei? Millasia on teidän päivän ruokavalio? viikon? Mitä on ns. hyvät rasvat.. Kaikki tieto tervetullutta :) THX!
  4. andu-

    Tupakoinnin lopettaneita, laastari vai purkat?

    Tilanne on se että olen 9v poltellut :ashamed: odotus ajan olin ilman tupakkaa, pystyin sillä sisulla olla että en vaaranna masukkia, kun vauveli syntyi tupakan himo kasvoi, ja aloitin alusta... uudestaan.. heikkouttani.. :ashamed: ja taas lisää tupakointi vuosia. Meillä on nyt koulussa...
  5. andu-

    millainen sää - gallub.

    meillä paikkakunta: seinäjoki, aurinko paistaa, välillä jumalattomia rankkasade kuuroja. Mistä se tuota vettä repii :whistle: neidin uima-allas saa pursuaa vettä.. Sadevettä :laugh:
  6. andu-

    Jotain hyvää unientulkinta sivuja?

    tietäiskö joku? Google ei näytä nyt löytävän sitä mun "sivua" =D ja tahtoo tuntea viimeöisen unensa :D
  7. andu-

    Millähän sitä oppis taas nukkumaan :/*turhis*

    Huomenna pitäis olla koulussa ja uni ei tuu millään :laugh: kesä menny taas vähän eri rytmissä kun ei oo tarvinnu opiskella. Kotiäitinä olikin vallan mainiota nämä pari kuukautta, nyt kun sais itsensä arkeen. :whistle:
  8. andu-

    G: mitä tänään syötäisiin?

    __toivottavasti näitä ei oo tehty vielä tänään ei osunut ainakaan silmään :)__ Meillä: lasagnette ja vihreä salaatti

Yhteistyössä