Hakutulokset

  1. P

    Nyt se ero sitten tapahtuu

    Olen ollut jättämässä miestä muistaakseni ainakin kaksi vuotta ja voimat ja uskallus ei ole siihen riittänyt,tosin voimia ei ole nytkään,mutta uskallusta on. Olen ollut miehen kanssa 5 vuotta ja tää aika on ollu niin hukkaan heitettyä ja olen tiennyt sen alusta asti,aivan eri maailmasta mies...
  2. P

    Mua vituttaa ja ahistaa ihan tosissaan kun en tiedä mitä ton miehen kanssa teen

    En enää edes tiedä rakastanko tai ehkä rakastan kun en halua kuvitella hänen olevan muitten kanssa.En tiedä haluanko olla hänen kanssaan,mutta on vaikea päästää irti. Mä kadun sitä suuresti että tein hänen kanssaan lapsen vain sen takia että se halusi,mutta lasta tietysti rakastan. Mietin...
  3. P

    kertokaa maistuvia ja helppojakin täytevaihtoehtoja täytekakkuun

    pari kakkua olisi tarkoitus tehdä ja haluaisin tehdä jotain uutta ja maistuvaa.eli normaalisti aina ollut mansikkatäyte.kakkujen päälle tulee kuvat joten niitä ei tarvitse miettiä.saa antaa jotain muutakin vinkkejä,ajattelin tehdä ainakin kinkkupiirakkaa lähinnä aikuisille,mutta mitäs muuta...
  4. P

    heitänkö pleikkapelit roskiin

    meillä on kymmeniä ellei sata pleikka 2 pelejä ja suurinosa on naarmuuntunut,jotkut enemmän ja jotkut vähemmän,mutta en jaksa alkaa käymää niitä läpi mitkä toimii ja mitkä ei tai saisihan niistä kaikista varmaan toimintakelpoisen kun on sellasia laitteita millä naarmut saa pois. tuntuu vaan...
  5. P

    vauva 9kk valvoi taas yöllä

    pitkän ajan ja tänään ensimmäistä kertaa valvoi 2 pidempää pätkää.Milläköhän tuon tuollaisen valvomisen saa loppumaan,sitä tapahtuu ehkä pari/muutama kerta viikossa. Mietin että nukkuuko liikaa muka,mutta en ole ainakaan osannut yhdistää että silloin kun nukkuu pidemmät päikkärit niin aina...
  6. P

    suomitv kadonnut pari kuukautta sitten ohjelmalistalta

    Enkä saa sitä enää millään näkymään,ei edes kanavahaulla löydä kanavaa? näkyykö muilla vielä suomitv vai onko joku lapsista kenties saanut sen jotenkin poistettua?
  7. P

    mies ollut jo 22 tuntia töissä,voisi alkaa pikkuhiljaa tulemaan jo

    Että ehtii tänä viikonloppunakin vielä näkemään.ollut hirvee vk:nloppu muutenkin,onneksi huomenna arki koittaa ja saa olla vauvan kanssa kahdestaan,kun 4 lasta = liian suuri meteli koko vk:nlopun ajaksi että pää hajoaa (yksi siis ollut "hoidossa lisäksi) Miehellä menee vähintään vielä pari...
  8. P

    Mulla olisi suht paljon iittalaa ja haluisin niistä eroon

    Ne ovat kai kaikki tai pääsääntösesti vanhaa iittalaa niin tarvitsisin jostain sivun mistä löytää iittalan tuotannon mitä ei enää myydä että Tietäisin minkä nimisiä astioita on niin osaisin niitä myydä. (tarkoitus olisi yhteen liikkeeseen viedä niin pääsee helpommalla) iittalan sivuilla on ollut...
  9. P

    Poika oli heitetty/tönästy juuri koulussa ojaan,missä vettä metrin verran

    Siis voi helvetti että suututtaa minkälaisia idiootteja osaa lapset olla! milloin on koulusta tullu viestiä että on viety hammaslääkäriin kun on hammas kolahtanut kun joku isompi tönässyt,muutama viikko sitten leikissä se leikkien tiimellyksessä heitettiin tiiliseinään että pää kolahti,pari...
  10. P

    Ostin tänään kokonaisen kirjolohen,kertokaas miten siitä tulee

    Tosi hyvää,vaikka itseni mielestä se on hyvää jo suolalla ja pippurillakin. Haluisin nyt tehä jotain spesiaalia,kun ekan kerran kokonaisen ostin. Onko vinkkejä minkä kanssa tarjoilisi sen,mielessä oli muussi,mutta oisko jotain parempaa ideaa?
  11. P

    Te kaikki tietävät äidit! Mitä paikka paleface tarkoittaa biisissä shangri-la?

    Missä siis on tämä shangri-la?
  12. P

    Mun mutsi ja sen mies ostaa pojalleen kaiken

    En ole katkera enkä kateellinen,mutta mielenkiinnosta odotan minkälainen pojasta tulee,ikää sillä nyt 13v. ¨ Saa kaiken ja aivan kaiken,on kallis (ei halpis) kosketusnäyttö puhelin joka on vaan sitä varten että voi kehua serkkupojallensa (veljen muksulle,ovat saman ikäsiä) ja muille koska...
  13. P

    huoh onneksi enää yksi yö (turhis)

    ja tuo koira lähtee pois.meillä on ollut viikon hoidossa 3kk koiranpentu ja ei ihan heti tuu itelle ainakaan mieli ottaa koiraa.kämppä ei ole järin iso,sitten pitää olla noita pissapapereita täällä mitkä kiinnostaa 7kk vanhaa vauvaa. vauvaa ei siis oikein voi antaa liikkuu mihinkään...
  14. P

    Huomasin semper peruna turska soseessa

    Pojalle annoin ensimmäistä kertaa semperin peruna turska sosetta (6kk iästä alkaen) ja ihmettelin kun pojan posket lehahti ihan punaiseksi ja katsoin tuoteselostetta niin siinä on kermaa!? miten noin pienen ruuassa voi olla kermaa? ruotsinkielinen oli tämä purkki siis missä luki turskaa ja...
  15. P

    Hjelppivä

    Mulla on sähköpostina hotmail.com,on ollut jo 10 vuotta.Nyt en enää pääse sähköpostiin sisään.Viikko sitten sähköposti ilmoitti että vaihda salasana koska joku yrittää käyttää sitä tms,vaihdoin salasanan ja enää en sen jälkeen ole päässyt sähköpostiin.en tiedä liittykö tämä hotmailin omaan...
  16. P

    Mulla on vanha risti ja haluisin tietää sivuston missä siitä voisi kysyä

    enemmän.Muistaakseni joku tälläinen foorumi on jossa voi kysellä vanhoista esineistä. sain isältäni tuommoisen hopeisen? ortodoksi? ristin ketjulla n.15 vuotta sitten ja jos en väärin muista niin hän puhui sen jotenkin liittyvän sotaan.Näyttää venäläisiltä kirjaimilta nuo tuossa...
  17. P

    Mitä ajattelette äidistä joka on 29v

    Ja käyttää aina farkkuja,superstars tms lenkkareita ja huppareita? Itse olen tälläinen ja mietin tuossa eilen että ikää jo näin paljon ja tyyli on tälläinen ja että tuskin koskaan tulee muuttumaan,että mitäköhän ihmiset ajattelee,ikuinen teinikö?
  18. P

    Olisi tosi mukavaa jos joku jaksais vähän auttaa

    kertomalla miten teillä on tapana pitää tietokone hyvin toimivana. Mulla elisan virustorjuntaohjelma,mutta kone ihan hidas. Miten saa cookiet ym poistettua tai vanhat sivut missä on käyny. Eheytin jo kintolevyn,mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. Olisin enemmän kuin kiitollinen...
  19. P

    Onko kukaan muu jo tilannut bb 24/7?

    Minä menin jo tilaamaan että näen jo tänään ketkä astuvat taloon ja mikäs sitä katsoessa näin Äippälomalla kun on aikaakin sivukorvalla kuunnella.
  20. P

    Olenko ainoa joka tykkää uudesta ulkomuodosta?

    vaikkakin varmaan on hakusessa vähän kaikki,mutta tää on enemmän tätä nykypäivää ja mun mielestä monta mukavaa lisää on tullut.

Yhteistyössä