Hakutulokset

  1. H

    Etinen istukka, kokemuksia?!

    Elikkä viime viikolla ultrassa viikolla 21+1 todettiin täysin etinen istukka. Lääkäri sanoi, että niin paljon yli, että todella epätodennäköistä, että tulee siirtymään :( Eli suunniteltu sektio olisi sitten edessä. Mitään vuotoa ei ole toistaiseksi ollut. Yhdyntäkiellon laittoi heti. Muuten...
  2. H

    Ruokavinkkejä todella huonolle syöjälle?

    Eli meiltä löytyy 1v8kk neiti, joka todella nirso syömisten suhteen ja muutenkin vain aina närppii ruokaansa. Normaalia kotiruokaa tarjotaan. Leipää ei oikeastaan syö lainkaan eikä hedelmän paloja, soseet kyllä kelpaavat sekä jogurtti. Muroja syö jkv. Purkkiruokia ei suostu syömään lainkaan eikä...
  3. H

    1v7kk nukkumis/nukutusongelmat, apua kaivataan

    Elikkä saatiin pitkään pinnaan nukkumaan olemalla vieressä tovin. Sitten tuli jokin, eikä tyttö suostuntu enää lainkaan menemään pinnaan. Joten pakottanut en, koska oli selvästi aivan hysteerinen. Tästä lähtien on nukutettu meidän sänkyyn josta sitten aikuisten mennessä nukkumaan nostetaan...
  4. H

    Kannattaako laittaa 1.5-vuotias hoitoon 4kk?

    Eli lyhykäisyydessään: Lapsi 1.5-vuotias. Ollut kotihoidossa isovanhempien kanssa keväästä saakka. Nyt meille tulossa toinen vauva ensi kesänä. Teen 4-päiväistä työviikkoa vuoden loppuun asti. Nyt olen pohtinut, että laittaisin sitten lapsen hoitoon ja tekisin kokopäiväistä työaikaa...
  5. H

    1v5kk lapsi "lyö/tönii" muita lapsia

    Eli tyttö kotihoidossa mammojen kanssa, kun itse olen työssä ollut jo keväästä asti. Nyt kun olemma aloittaneet perhekerhon tytön kanssa olen huomannut molemmilla kerroilla, että tarkkailee kovin muita lapsia. Loppuajasta vapautuu ja ohimennen heittelee tavaroita lapsia päin tai läpsäsee...
  6. H

    ovulaatiosta

    Nyt olisi oviksen aika laskuopin mukaan. Alamahassa juilii niin pirusti, ihan kumma olo. Paha olo jo toisena aamuna sekä selkäjomotusta ja turvotusta sekä sitä "kananmunavalkuaislimaa" Eikös nää ollut niitä oviksen oireita :confused: Mutta koskas sen pirun viivan pitäis tohon ovistikkuun...
  7. H

    1v2kk, miten eroon yöllisistä heräilyistä?

    Eli päiväimetykset on lopetettu 2 viikkoa sitten, mutta tyttö herää öisin edelleen vähintään kerran ja vaatii päästä viereen rinnalle. Miten tästä eroon? Rauhattomimpana yönä herää jo puolen yön aikaan ja tulee viereen. Olen huomannut, että heti kun herää yöllä nousee istumaan ja nostaa kädet...

Yhteistyössä