Hakutulokset

  1. V

    Onpas täällä nyt erinäköistä

    ... olen tainnut olla liian pitkään poissa:popcorn:
  2. V

    Tavaran paljous

    Kävin tänään kiertelemässä kauppoja. Se on kumma. Minulle tulee melkein pahoinvointi sen tavarapaljouden keskellä. En osta juuri mitään. Kaupat pullollaan tavaraa ja rahaa saisi uppoamaan miten paljon vaan jos haluaa. Mutta tarviiko sitä tavaraa niin paljon? suurin osa kaikesta on...
  3. V

    No niin,

    2kpl 45:stä ikkunasta on nyt puhtaita. Venähti vähän tuo kevätsiivous :D Meneehän se perjantai-ilta näinkin :)
  4. V

    Apua! taidan olla rakastunut

    ... Juha Tapioon :headwall: :heart: :flower: :'( :heart: :xmas: Mitä mun nyt pitäis tehdä????
  5. V

    Mars lenkille

    Taas on lenkkitossut jäänyt pölyttymään!!! Voi nenä kun lenkkeilystä tulee niin hyvä olo enkä taas ole saanut sen vertaa aikaiseksi että olisin lähtenyt. |O |O |O Vaan laiskottelen |O Mistä saisin lenkkikaverin?? Joka pakottaisi lähtemään siihen asti kunnes itse on pakko lähtee???
  6. V

    Palstalaiset! kysymys!

    Miksi ette laita profiilinne minkäänlaista kuvausta itsestänne vai tunnetteko jo kaikki toisenne entuudestaan? Olisi mukava tietää kuka siellä nimimerkin takana on, edes jotain? Vai olenkohan tehnyt pahankin etikettivirheen kun kirjoitin jotain itsestäni kuvaukseen?
  7. V

    Älkää menkö hammaslääkäriin!

    http://video.se.msn.com/watch/video/is-this-real-life/1js9tfzl4
  8. V

    Levitaatio, eri taso

    Onko teistä joku saavuttanut tämän tilan? Entä unessa lentäminen, aika hienoa :)
  9. V

    Hei kaikki!

    Esittäytyy Vähän vajaa. Mutta suurin osa on kotona kuiteskin. Olen naisihminen, yli 40. Löytyisiköhän täältä juttuseuraa? =)

Yhteistyössä