Hakutulokset

  1. sariza82

    Hyvä vauvakirja sellaiselle joka kuvaa ja kirjoittaa paljon?

    Olen selaillut ja katsastanut noita kirjakauppojen kirjoja, eniten olen allerginen jollekin aiheelle, kuten muumit, maurikunnas tai tatujapatu jne, mitkä on sitten pois muodista myöhemmin. Eli ajatonta ja kattavaa vauvakirjaa etsimässä. Teen sen sitten itse jos ei sopivaa löydy, mutta kyllähän...
  2. sariza82

    Viekö puolisosi harrastus tms. asunnostanne paljon tilaa?

    Viekö vaimosi ompelupöytä, miehen tietokoneet tai keräily/dvd-hyllyt tms. paljon teillä tilaa? Ja jos vie, miten olette saaneet asiat sovittua, ettei tule riitaa jos toinen tuntuu vievän kohtuuttomasti tilaa asunnosta?
  3. sariza82

    "Mulle ei ikinä tule lapsia" ja nyt sitten rv5+2.. :P

    Oli tosi paha paukku täyttää 30, kun tajusin, etten haluakkaan enää olla vain yksi ihminen ja elää vain itseäni (ja avokkiani) varten. Mulla on kaksi tytärpuolta, mutta vaikka olen niitäkin ollut mukana kasvattamassa jo monta vuotta, jotenkin se ei vaan tuntunut enää riittävän. Vielä 2v sitten...
  4. sariza82

    Henkilöllisyytensä todistaminen on kallista..

    Mun 10 vuotta voimassa ollut henkilökorttini menee ensi kuussa umpeen. Poliisilaitoksen sivulla lukee että uusi kortti maksaa 55€ ja on voimassa vain 5 vuotta. 54€:lla sais myös passin joka voimassa myös vain sen 5 vuotta, mutta se on vähän turhan kookas vihkonen tungettavaksi lompakkoon...
  5. sariza82

    Mistä kummallisista paikoista olet tavaroitasi löytänyt?

    Kävin äskön jääkaapilla, ja siellä ylähyllyllä nökötti aika orvon näköisenä mun TV:n kaukosäädin. :laugh: Se tais mennä vahingossa jo päivällä kun kävin hakemassa vesipulloa, eli monta tuntia se siellä oli enkä ehtinyt välillä edes kaipaamaan. :P Harmi kun täytyy ottaa syyt ihan itte niskoille...
  6. sariza82

    Syöpäyhdistyksen kirpputorilta eurolla hyvää mieltä. :>

    Kävin eilen kirppiksellä mikä tukee syöpätoimintaa. Ihan ällistyin että kuinka hyvännäköistä vaatetta siellä oli kun muu tavara tuntuu menevän jo sinne retron puolelle, osa oli ihan muotiakin taas. No eniveis, olen jo piiiiitkään etsinyt itselleni mustavalkoraidallista hupparia, ja sieltähän se...
  7. sariza82

    Kuinka tärkeä mielestänne "perinteinen" hääpuku nykyaikana?

    Tarkoitan nyt lähinnä morsmaikkujen kermakakkuja, valkoisia tai nykyaikaisempia joissa on esim värillinen korsettiyläosa, värillinen nauha tai kiertää kuvio helmasta ylöspäin. Sekä se iänikuinen huntu. Ei niin perinteisiin luen ne aidosti vähän oudommat, kuten minihameet, housut, silinterit...
  8. sariza82

    Vaunut jotka mahtuvat kerrostalon pieneen hissiin..?

    Asia ei nyt ole ajankohtainen, mutta olen miettinyt että saisinko vaunut asuntoon (3krs) meidän pienellä hissillä. Hissi on 105cm syvä, ja seinästä seinään 82cm leveä, paitsi että siinä seinissä on nuo lautamaiset kahvat/kaiteet/mitkälie ja niiden leveys on 72cm. Ne on kylläkin 92cm korkeudella...
  9. sariza82

    Nyt meni herrrmo! Paljonko villasukkien teettäminen maksaa?

    Viuh! Puikot lens just seinään! Mulle ei vaan aukea tuo kantapään tekeminen ja jälki on muutenkin kuin ala-astelaisen. Säästän hermojani jos teetätän ne. Haluaisin ihan perussukat, mutta mustavalkoraidalliset. Kuinkahan paljon sellaisien tekeminen maksaa, tai paljonko itse ottaisit maksua...
  10. sariza82

    Millä materiaalilla tsi silmälaput vois täyttää? Vinkkejä migreenikoille.

    On niin paha migreenikierre taas niskassa että alan koittamaan uusia tapoja saada lääkkeetöntä helpotusta. Silmälappuja ajattelin, pidän pimeydestä ja viileästä tunteesta. Mutta kangas ei itsessään taida jääkaapissa/pakkasessa kauheasti viiletä, joten mitäs sinne sisälle sitten voisi ommella...

Yhteistyössä