Hakutulokset

  1. V

    Odottajia Turusta?

    Hei onkos täällä muita odottajia Turusta? Itsellä LA 7.9, ja olisi mukava jutella muiden kanssa ja tavatakkin muita "samassa veneessä" olevia. Olen 21vuotias, naimisissa oleva esikoisen odottaja jolla pahemmin ei ole mammakavereita (muutama on mutta he joko kaukana tai sitten jo taapero...
  2. V

    Kuumeilijoita Turussa?

    Hei! olen muuttamassa mieheni kanssa Turkuun syyskuussa ja ois mukavaa saada seuraa muista kuumeilijoista. Kiroileva Kissa <- sieltä saa mut kiinni ;) saahan tästäkin mutta tuon muistan paremmin lukea.
  3. V

    Kuumeilijoita Turussa?

    Laitan nyt tännekkin tän. Niin tosiaan ettiskelen kuumeiljoita Turusta, ollaan miehen kanssa muuttamassa Turkuun ja vaavikuume (ja yritys on kova) niin ois mukavaa saada seuraa muista oottjista. Kiroileva Kissa <- tuolta mut kiinni saa
  4. V

    Kuumeilijoita Turussa?

    Hei olen syyskussa muuttamassa miehen kanssa Turkuun. Vaavia ollaan vuosi "yritetty" (ei ehkäisyä, mutta ei ovisten tarkkailua) syksy-talvella ois tarkoitus sitten ryhtyä kunnolla hommiin. Mutta asiaan! Ois mukavaa saada hieman seuraa muista kuumeilijoista :) Kiroileva Kissa <- sieltä mut...
  5. V

    Alkkisten naapuriksi?

    Nyt kävi näin. Ollaan miekkosen kanssa hakemassa kämpää opiskelupaikkakunnalta ja löysimme mukavan yksiön. No tänään soitettiin hakemastamme rivitalopätkästä ja sanottiin että joo suositeltais teille kaksiota samasta rivarista mutta naapureina olisi alkoholisteja... No sitten lupasivat sellaisen...
  6. V

    Mitenkäs nyt?

    Siis menen suoraan asiaan lopetin pillerit 10.7 ja menkat(?) tuli 20.7. Eikä niiden jälkeen mitään ole kuulunut no teinpä sitten testin kun menkat myöhässä olivat mutta näytti negaa, oisko jollain vastaavaa kokemusta?

Yhteistyössä