Hakutulokset

  1. Villany

    Yksin tyhjennykseen?

    Kannattaako mennä yksin? Vai ottaa mies mukaan(hänellä ois mahdollisuus tulla jos saa pojan 1v hoitoon)? Miehen täytyy vähintäänkin viedä mut sinne kun ei saa yksin lähtee pois. Ja meen niin pirun aikasinkin, 7.30 jo.
  2. Villany

    Eikö kukaan enää oo...

    kiinnostunu toisten ostoksista tai vaatetuksesta ruokakaupassa. Tai siitä miten puistossa leikkivät lapset on unohdettu opettaa tavoille? Semmosia "kaupassa nähtyä" alotuksia ei enää oo. Jotkut on ihan asiasta mut pääasiassa ne oli hauskoja. Lähinnä nauroin sille alottajalle. Mut hei! Nyt...
  3. Villany

    Kauhee tää makeenhimo menkkojen aikaan...

    Mikä tähän auttaa? En oo ylipainonen eikä muutenkaan paino-ongelmainen mut miestäkin rassaa tää mun mussutus tähän aikaan kuusta. Eilen aloin itkee kun tajusin et kaupat oli menny kiinni enka saanu suklaalevyä :laugh: Tai sit näin päin: menkathan on yleisesti ottaen kurja juttu joten onko...
  4. Villany

    Huomenta!

    Taas arkipäivä. Mitäs teillä on suunnitelmissa? Me varmaan funtsitaan et mennäänkö kaikki kauppaan vai vaan yks. Haluisin men miehen kaa mut vauvalla on nuha... Ja veli lähtee tänään Turkuun takasin ku oli joulun täällä. Pitäis sille viel kummipojasta kuva antaa.
  5. Villany

    Keittiön pintaremontti suunnitelmissa

    Eli maalattu(tapetti) vai tapetti? Kamalat vaaleansiniset puolipaneelit - pois vai maalia? Olishan se kiva jos seinät kestäis vähän vettä lapsiperheessä.. Apua,apua!
  6. Villany

    Itkuhälyyttimistä kuultua

    Mitäs ylimäärästä teen itkuhälyyttimistä kuuluu? Meillä just kaks miestä juttelee :D mietin et onko rekkamiehiä vai poliiseja ku autoista puhuu...
  7. Villany

    Koska lapset kannattaa tehdä

    Teenkö mieheni kanssa näin: 1. Ruvetaan tekee toista lasta nyt ku eka on puol vuotias ja äitiysloman jälkeen hoidan opiskelut loppuun (noin 3-6kk kestäis) 2. Vai äitiysloman jälkeen meen hoitaa opiskelut ja sitten tehdään toinen lapsi. JOnka äitiysloman jälkeen ettiin töitä? Mies saa...
  8. Villany

    Perjantain kuvapino - tuleeko?

    Kun palsta uudistui niin kai se kuvapino silti pistetään pystyyn?
  9. Villany

    Sisustusvärit

    Uskallanko laittaa luumun väriset verhot jos sohva(nahka) ja 2 nojatuolia(nahka) on tummanvihreitä(en ole itse niitä valinnut mut kelpaa mulle)... Mitkä värit sopii tummanvihreen kanssa? En osaa sisustaa...ja haluan tehdä tästä mielyttävämmän tekstiileillä kun ei oo varaa uusia kalusteita...
  10. Villany

    Liian pitkät iltapäikkärit

    Nukahdin sit illal vauvaa syöttäessä sänkyyn kahdeksalta. Heräsin puol kaks yöllä. Mies ei ollu kotona kun menin nukuttaa vauvaa. Tuli kyl yhdeksän aikaan. Käski mun nousta mut enpä jaksanu. Nyt sit valvotaan... Kui te muut valvotte?
  11. Villany

    Mun kirppislöytö

    Tämmönen tuli ostettua alle 50?. Ei mitään käytön jälkiä joten uskon et on käyttämätön. Näitä oli sielä samalla myyjällä toinenkin vaaleena ja yks triptrap kopio valkosena. http://www.aijaa.com/v.php?i=6542644.jpg
  12. Villany

    Keitin mustikoita - tulikohan mehua?

    Siis hyvää mehua? Vettä oli reilu puol litraa ja mustikoita 3 dl. Keitin kiehuvaksi(tuli melkein yli), siivilöin mustikat pois ja maustoin nestettä "ripauksella" sokeria. Yritän parannella keitoksellani jo viis päivää kipeenä ollutta kurkkua, nuha ollu 4 päivää. Ei jaksa enää! Jäähtyisi jo...
  13. Villany

    Postia varusmiehelle Yksikkö=komppania?

    Aattelin lähettää miehelle postia inttiin. Tiedän et mies on viestikomppaniassa. Mut mikä se yksikkö on? Vai riittääkö jos laitan alokas etunmi sukunimi viestikomppania ja sen jälkeen prikaati osotteen? Ettei siel ruveta hankalaks menee ku yritetään selvittää kenelle se menee ja jos siekä on...
  14. Villany

    Dääm en pääse ylös

    vauva nukahti syliin ja lattialla istun. Mut lapsi istuu mun säären päällä ja nyt se on ihan puutunu. Pistelee jo kivasti :/ Raukka taatusti herää ja ollu tänään niin kovin itkuinen ja nyt päässy rauhottumaan. Miks mulle käy näin....*huoh*
  15. Villany

    Mun vauva osaa!

    Poju otti tänään ekaa kertaan pururenkaan kunnolla käteen ja vei suuhun. Makoili mahallaan ja siitä nokan edestä otti sen käteen. Osaahan tuo tavaroita ottaa mutta yleensä suuhun menee nyrkki eikä se lelu, tai sitten painaa päänsä lattialla olevaan leluun ja "syö" sitä lattialta. Mitäs...
  16. Villany

    Kommentoikaas nyt nääkin syömiset

    Aamupala: Kahvia täysmaidolla ja 2 dl jugurttia Lounas: Jäätelöä ja pannaria Välipala: Banaani Päivällinen: Graham-paahtoleipää ja voita+tee Iltapala: Teetä ja paahtoleipää Ei yksi aikuinen jaksa tehdä kunnollista ruokaa itselleen. Sitten kun on kaksi kotona niin silloin joo. Ei taida...
  17. Villany

    Miesten dödö hukassa, nimi siis

    Mieheni osti noin 4-5 vuotta sitten sokoksesta jotain dödöä jota hän kutsui "harlikaksi". Muistan itsekin nähneeni sitä sielä hyllyssä. Mutta enää ei löydy.. Osaako joku sanoa mikähän voisi olla tuotteen virallinen nimi. Mies ilahtuisi hirveästi jos sitä löytyisi vielä jostain.
  18. Villany

    Mä oon NIIN rakastunu! turha...

    Tai voikohan niin sanoa kun on jo toista vuotta parisuhteessa? Välillä tulee vaan niin pakahduttava tunne: että mulla on tollanen mies! Miten voi olla? Hei kertokaa miksi minä sain sellaisen eikä naapuri talon yh äiti(luulen et se on yh). Toki suhteemme on tasapainoinen, reilu ja...
  19. Villany

    Onko vauva unohtanut isänsä?

    Viisi kuukautta vanha poika ei ole nähnyt isäänsä viiteen päivään. Huomenna mennään isää katsomaan. Aikaisemmin isä on ollut ja elänyt kanssamme joka päivä. Onko poika unohtanut isänsä ja mahdollisesti vain itkisi tämän sylissä huomenna? Saattaa nimittäin ottaa mieheni itsetunnon päälle jos oma...
  20. Villany

    Mitäs on pojalla selässä?

    Nukahti tohon lattialle ja kun vilkasin niin oli ilmestyny selkään tommosia. Vajaa 5 kk vanha.

Yhteistyössä