Hakutulokset

  1. B

    Minkä väristä lapsiveden pitäisi olla?

    En ole varma, menivätkö lapsiveteni äsken vai oliko kyseessä vain suuri määrä valkovuotoa. Housut kuitenkin kastuivat ihan kunnolla. Ehdin sen verran vessanpöntölle, että näin nesteen olevan vaaleaa, mutta sameaa. Pitäisikö lapsiveden olla täysin kirkasta?
  2. B

    Pelkään, etten tulevaisuudessa osaa muodostaa yhteyttä lapseeni

    Mulla on aivan käsittämätön ja julma pelko vauvani suhteen. Olen siis nyt raskauden viimemetreillä ja olen alkanut pohtia lapseni älyllisiä resursseja. Tulen suvusta ja perheestä, jossa arvostetaan melkeinpä liikaa koulutusta, mistä nämä ajatuksetkin johtunevat. Itse olen siis filosofian...
  3. B

    Mitä mieltä nimestä Lloyd?

    Pohdiskelen tässä epätoivoisesti tulevan lapsen nimeä, enkä ole tähän mennessä mieltynyt mihinkään muuhun kuin Lloydiin, joka on lapsen isän toinen nimi. Vauvan isä on siis skotlantilainen, eikä ole kuvioissa millään tavalla mukana, mutta tahtoisin kovasti, että pojalla olisi edes jotakin...
  4. B

    Deittailu raskaana

    Kysymys on siis se, että onko teistä ihan hyväksyttävää käydä treffeillä ja pitää yllä aktiivista seuraelämää raskaudesta huolimatta? Lähtökohta on siis se, että raskaana oleva yksilö on sinkku, Itse olen siis sinkku ja raskaana (viikkoja nyt 28+2). Mun on käsittämättömän vaikeaa irrottaa...
  5. B

    Ostiko kukaan Sonia Rykiel Pour H&M -tuotteita?

    Mitä ostitte? Mitä tykkäsitte mallistosta? Itse rakastuin tuohon mallistoon ihan totaalisesti, ja shoppailu lähtikin vähän näpistä. Ostin mustan bodyn odottamaan raskauden jälkeistä elämää, vaaleanpunaiset balconette-malliset rintaliivit, joissa on vetoketju rintojen välissä...
  6. B

    Mikä mekko näistä kaverin tupareihin? (Tuolloin raskausviikkoja 35)

    Eli, mitä äitiysmekkoa te näistä suosittelette kaverin tupareihin, joiden pukukoodi on smart casual? 1. vaihtoehto: http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Exclusive-Jersey-Wrap-Bust-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=453891&cid=5813&Rf-100=Dresses+-+Day&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Black...

Yhteistyössä