Hakutulokset

  1. Muku

    Kokemuksia Sirdaludista?

    Niskan jäykkyyteen ja kipuihin määräsi lääkäri Sirdaludia. Nyt on vähän päässyt ahdistukset valloilleen kipujen takia, niin kysymys kuuluukin helpottaako Sirdalud ahdistuneisuutta? Muistelisin että olen niin lukenut, mutta en ole varma ja tämä on ensimäinen kerta kun kyseistä lääkettä olen...
  2. Muku

    Raivostuttaa niin @##%%!!!

    Mä olen niin lähellä myydä mieheni kissan ilman hänen lupaansa. Tuo saatanan katti kusee ja paskoo ympäri kämppää eikä loppua näy. Tänään kusas sohvalle (taas vaihteeksi) ja kun yritin nukkua niin käy kissa alituiseen peittämässä eteisessä jotain olematonta. Sitten kun menen kattomaan tuhannen...
  3. Muku

    Pelottaako superbakteeri?

    http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/thl-superbakteeri-iskee-ensi-vuonna-suomeen-pese-katesi/187236 Tuossa lisätietoa, vähän paremmin ja tarkemmin ku ilta-lehden tai sanomien sivuilla. Mutta jos ei joku jaksa lukea niin tiivistettynä kyseessä on melko varmasti Intiasta leviävä...
  4. Muku

    mä en kestä enää!

    Onko kellään kokemusta kissasta jolla taitaa olla eroahdistusta? Meiän 3 vuotias kolli ei kestä olla yksinään edes muutamaa tuntia, kun jo kuseksii ympäri kämppää ja välillä on löytynyt pari pökälettäkin. Kenkien päälle, sohvalle, matolle, tyynyille, jonkin päälle pitää aina tehdä. Leikattu...
  5. Muku

    Verenpurkauma tullut itsestään, syytä huoleen?

    Elikkäs, tänään aamulla heräsin katsoin peiliin ei mitään kasvoissa. Muutaman tunnin päästä ulos lähtiessä kun katsoin peiliin taas huomasin leuassani verenpurkauman, aika isokokoisen kaikenlisäksi. Onko se normaalia että niitä tulee itsestään, vai pitäiskö huolia :| ? En ole lyönyt leukaani...

Yhteistyössä