Hakutulokset

  1. Naive88

    Keskenmenon/tuulimunan jälkeen uuteen yritykseen

    Heippa! En löytänyt energiaa kahlata läpi, onko tälläisiä ketjuja jo olemassa monta kymmentä.. Halusin uuden ketjun, jotta kohtalotoverit voitaisiin jutella asioista, jakaa kokemuksia, toivoa ja toivottavasti tulevaa onnea ja tietysti saada vertaistukea! Itse olin ensimmäistä kertaa...
  2. Naive88

    Uusi plussalainen pulassa :)

    Elikkäs: Onko keskusteluja mahdollista "merkata" jotenkin? Että löytäisi helpommin ne keskustelut, joihin on itse kirjoittanut, vai onko tähän todellakin ainoa keino selata profiilistaan "viimeisimmät" viestit? Kiitos!
  3. Naive88

    Hyviä, suht edullisia ideoita? Mies täyttää 30v.

    Olis mukavaa keksiä jotain kivaa vähän spesiaalimpaa kun pyöreitä vuosia tulee täyteen, budjetti vaan tarttis olla melko niukka. Hyviä ideoita? :)
  4. Naive88

    Kissanpentua?

    Heippa! Meille kaipailtaisiin kotiin karvaista kaveria. Kissanpennusta on ollut puhetta, tyttökissaa mieluiten. Tampereen seudulla mielellään. Asialla ei kiirettä. Ottakaa yhteyttä jos hyvää kotia etsiviä kissatyttöjä löytyisi nyt tai lähitulevaisuudessa!
  5. Naive88

    Miten suhtautua?

    Hyvä ystäväni kärsii mielenterveysongelmista, jotka aika-ajoin äityvät melko rajuiksikin. Juttelimme pitkästä aikaa syntyjä syviä ja pääsimme tietysti naisina melko pian puhumaan parisuhteista ja perheistä. Ystäväni on seurustellut parisen vuotta nykyisen avomiehensä kanssa ja mies on oikein...

Yhteistyössä