Hakutulokset

  1. P

    Miten saan kilot pois nopeasti??!!!

    Olen synnyttänyt lapsen kuukausi sitten ja nyt haluan eroon kiloista!!! Miten minun kannattaa aloittaa....?
  2. P

    Minusta tuli nyt sitten YKSINHUOLTAJA!!!!

    Voisiko joku kertoa miten oikeen selviän kaikesta...? Tässä on muutto edessä ja on pakkaamista ja "paperisotaa".... Miten kestän kaiken tämän....? 31+2
  3. P

    Hyviä SUHDENEUVOJA?

    Olen alkanut kyllästymään siihen että mies vaan lähtee jonnekin kavereitten kanssa.... Olen raskaana ja minusta on tullut hirveen huolehtivainen.... :( Haluaisin sopia hänen kanssaan jonkinlaisen sopimuksen siitä aina kun hän lähtee jongun kanssa johonkin.....Olisi mukavaa että hän voisi...
  4. P

    APUA!!! Miten toimii....?!!!

    Sain tänään punaiselta ristiltä lahajakortin (70?) ruokakauppaan.... Mitä sillä voi ostaa... ja mitä ei? Voiko sillä esim ostaa deodoranttia tai shampoota? En ole koskaan saanut tällästä, joten en tiedä miten toimii... :o :| :(
  5. P

    Miksi MIEHET huutaa naisille, mutta naiset ei sais huutaa miehille?!

    En tajua tuota mun miestä... Huutaa vaan koko ajan ja jos mä joskus hieman huudan, niin se vasta onkin kamalaa... :( Miten saisin kihlattuni tajuamaan ettei tarvitse huutaa? Onko muilla samoja "kokemuksia"
  6. P

    =) Köyliön, sälylän, euran, kokemäen tai lähistöltä odottavat äidit =)

    Onko ketään odottavaa äitiä köyliön lähiseudulta? Olisi kiva jutella ja jakaa kokemuksia ja tuntemuksia :D
  7. P

    Huhtikuun vauvat 7.4.2010 =)

    Odotamme innolla pienokaisen tuloa vaikka onhan siihen vielä aikaa.... =) Aina jännittää kun mennään neuvolaan tai ultraan..... :D Onko ketään muuta joka saa pienen käärön huhtikuussa?
  8. P

    Huhtikuun vauvat

    Olen 21-vuotias nuori nainen ja tulossa äidiksi ekaa kertaa!!! laskettu aikani on 7.4.2010 =) Kyllä jännittää kaikki mitä tulee vielä eteen..... Onko kellään muulle tulossa vauvaa huhtikuulle?
  9. P

    Yksinäiselle odotottavalle äidille juttu SEURAA?!!

    Olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle ja minulla ei ole yhtään ystäviä täällä päin!! :( Löytyykö täältä tai jostain jotain mukavaa juttu seuraa tulevalle äidille toisita äideistä? Olisi mukava saada edes jonkin lainen yhteys ihmisiin....
  10. P

    OIREITA JA PELKOJA

    Olen 21-vuotias nuori nainen ja tulossa äidiksi. :D Minua kuitenkin pelottaa monet asiat, ehkä vähän turhatkin.... Olen 4kk ja olen huolissani rinnoistani ja ihostani. Miten ihon saa pysymään suhkot kauniina? Olen kokeilut kaikenlaisia juttuja, mutta ei tunnu auttavan.....Näppyjä tulee silti...

Yhteistyössä