Hakutulokset

  1. R

    Ruotsin kuninkaalliset häät ja suomalaiset selostajat...

    Kyllä sai taas hävetä silmät päästään, kun Eila-Maija Mirolybov oli juontamassa häitä.. Vankka ammattitaito hänellä kyllä on, mutta kun äänestä kuuli puuskutuksen ja tukalan olon, hän kun ei mikään hoikka mamma ole.. Sukuvikahan se on, kun ei osaa eläkkelläkään lopettaa.. Ajoissa...
  2. R

    ihme yhteydenottoviikko nyt on.. O.o (turhis)

    on tääki ollu jumalauta viikko... nyt kun vihdoin olen päässy kaikista kakslahkeisista eroon (toivottavasti pysyvästi) niin eikö tullu yheltä exältä eilen tekstaria, ja tänään toiselta kaveripyyntö facebookkiin.. mitäköhän huomenna? joku soittaa?? ei helevetin helevetti.. ei jaksais...
  3. R

    meikkausapua!!!!

    mulla on pieni dilemma tässä tämän viikon.. kun värjäsin nyt hiukseni paloautonpunaiseksi (shokkiväri; Fire), niin iski paniikki, että mites meikkaan nassuvärkin? minkä väristä luomivärii? entä huulet? argh! hjälp! huomenna olis yks tilaisuus, jonne pitäis sit naamaa laittaa.. vaatteita...
  4. R

    Naamakirjasta.. tökkiikö muillakin?

    Itse en pääse kirjautumaan sisälle, ilmoittaa vaan, että käyttäjätili on HUOLLOSSA, pitäisi palata käyttöön parin tunnin kuluttua... :o
  5. R

    Sakoista ja seuraamuksesta...

    Eli kiinnostaisi tietää mitä pahimmillaan voi saada sakkoa tahi rangaistusta muuten, kun jättää taksin maksamatta, paskalakit vie putkaan ja syytenimikkeeksi tulee taksin ryöstö... mitä voi olla odotettavissa? ja korostan, että kyse ei ole minusta, vaan ystävästäni, joka kieltäytyi...
  6. R

    hiustenpidennyksistä kysymystä!

    olen haaveillut hiustenpidennyksestä, siis niistä kalliista.. jos sellaiset ottaa, niin voiko hiuksia värjätä normaalisti niiden oton jälkeen, vai pitääkö pysyä siinä värissä, mihin ne laitetaan?? haaveissa olisi siis pidennykset, mustat, joihin sitten laittaisin myöhemmin tulipunaisia...
  7. R

    Mihin on hävinnyt jenninho ???

    Oon yksärii laitellu.. eikä vastausta kuulu.. onko kellään tietoa? =) eikä siis ole mitää suuttumis/viha juttui.. päinvastoin! :D
  8. R

    hyi olkoon.... (sis linkki)

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1706721
  9. R

    ideoita, ehdotuksia kaivataan *tatska-asiaa*

    elikkäs hakusessa olis hyviä kuvaehdotuksia tatuointiin, joka tulee ristiselkään.. kuvia tänne kiitos.. itsellä pää jotenkin tyhjä.. jotain siroa, jotain mageeta, jotain joka sopis mulle... *huoh* vaikeaa.....
  10. R

    vankikarkuri kateissa Lappeenrannassa...

    juuri radiossa sanottiin asiasta.. joku henkirikoksesta tuomittu elinkautiseen, virolaistaustainen, liikkuu jalan.. JAIKS! |O
  11. R

    sydän itkee... *turhis vissiin*

    en tiiä miten päin olisin kotona, kun isäntä lähti pois.. siis muutti ... yksinäistä on, vaikka poika onkin kotona.. :'( juhannus meni riidellessä, ja kun tultiin sunnuntaina mökiltä kotio, pakkas kamansa ja lähti.. tää on vaa henkisesti niiiiiin raskasta..
  12. R

    aamun piristyshetki...

    tulin töihin tuossa puoli kasin jälkeen.. nooooh.. katsoin ikkunasta ulos tuolla käytävällä ja näky sai kyllä hymyn huulille! joku pariskunta (täysi-ikäisiä) nukkuu tuolla nurtsilla.. ja sinne näkevät siis koko meidän talo, viereinen rakennustyömää sekä toinen toimistotalo.. kyllä...
  13. R

    kihlat

    lauantaina tuli sormus vasempaan nimettömään.. :heart: :heart: :heart: :heart:
  14. R

    raskaustestien merkit, mitä käytätte?

    Elikkäs lyhyestä virsi kaunis.. minkäs merkkisiä raskaustestejä ootte käyttäny, kun ootte testailleet? ite oon jostain syystä jumannu predactoriin.. en osaa oikee muita käyttää, tai siis en uskalla.. =)
  15. R

    WoW-mammat

    Auttakee siskoa hädässä.. =) pitäisi avolle yrittää selittää pelin idea RP servulla.. oon ite viimoset 12 vuotta pelaillu ihan oikeetaki RP:tä (AD&D) ja innostuin wowin antamista mahdollisuuksista ropen suhteen.. (hahmot ulkonäöllä sekä maailma) Noh ei se ongelma vielä siinä ole.. mutta...
  16. R

    WoW is name of the game, muita?

    Elikkäs, onko täällä muita palstalaisia, jotka tykkäävät pelata World of Warcraftii?? Itse oon hakannu jo parisen vuotta kokonaisuudessaan kyseistä geimiä, tosin taukoja on ollut ja paljon.. Eilen taas sain hankittuu peliaikaa pitkästä aikaa.. Nykyään pelailen pääasiassa Venture...
  17. R

    Kertokaahan kanssasisaret...

    Miten teidän mielestä asian pitäisi mennä, kun puhutaan elatusmaksuista. Olen poikani yh-äiti ja saan ex aviomieheltäni elatusmaksua alle kunnan takaaman minimin. Emme ole pojan isän kanssa missään väleissä. Lastenvalvoja soitti minulle pyynnöstäni. Hän sanoi, ettei elatusmaksua...

Yhteistyössä