Hakutulokset

  1. Ä

    Voitteko kuvitella, että 114,50 euron sähkölaskusta...

    oli perusmaksua 111 euroa ja 3,50 kulutusta. Näin meillä mökillä ja aina edullista ja luotettavaa vattenfallin aluetta. Miltäs kuulostaa???
  2. Ä

    Nettikaupasta lastenhuoneen tapetteja???

    siinäpä se ongelma jo tulikin onkohan muita hyviä nettikauppoja(koti ja ulkomaisia) mistä saa tapetteja kun se joku kotona&matkalla vai mikä se oli, siellä oli aikas suolaset hinnat....Olisko kellään kokemusta...
  3. Ä

    Lastenhuoneeseen tapetteja???

    siinäpä se ongelma jo tulikin onkohan muita hyviä nettikauppoja(koti ja ulkomaisia) mistä saa tapetteja kun se joku kotona&matkalla vai mikä se oli, siellä oli aikas suolaset hinnat....Olisko kellään kokemusta...
  4. Ä

    -63 synt. äiti kaipaa kirjekaveria

    Olen -63 synt. kahden lapsen äiti(8v. ja 2v8kk), kotona olen ollut jo ensimmäisen lapsen syntymästä alkaen. Mieskin on ja työnsä vuoksi paljon pois. Nyt kaipailisinkin kirjekaveria/mailikaveria samanhenkisestä kotiäidistä. Olisi kiva kuulla kuinka muilla pitkään kotona olleilla sujuu ja vaihtaa...
  5. Ä

    Onni on ikä kaikki

    Niinhän se on että koskaan ei ole kohdallaan. Itse omasta puolesta voin kertoa, että minusta ei äidiksi olisi ollut vielä parikymppisenä eikä varmaa edes kolmikymppisenä. Esikoinen syntyi kun olin 35 v. ja nuorimmainen on nyt 8 kk itse olen 42 v. =) Mielestäni olen hyvän ikäinen ja hyvin...

Yhteistyössä