Hakutulokset

  1. M

    näin taas meillä...

    Meillä poika 11kk tuli eilen kipeäksi...39 astetta kuumetta ja ollu vielä tänääkin. Just näin jouluksi. Viimevuonna tyttö tuli kipeäksi. Vielä ainakaan ei räkä ole alkanut vuotamaan mutta saas nyt nähä.....
  2. M

    itseruskettavat

    Moi. Antakaa nyt hyvänen aika helppiä!!!Miun hääpuvussa on ihan riukuolkaimet joten rusketusrajat paistaa...millä saisin hälvenemään rajat???juu juu oisi pitänyt ajatella niitä rajoja siinä auringonottovaiheessa mutta minkäs teet :ashamed:
  3. M

    keramiikan maalaus

    moi. Kuka tietää posliini maalauksesta? Missä lämpötilassa poltetaan keramiikkamaalaukset? eli mulla tuollanen keramiikkakynä jolla kirjoitetaan lautaseen muttei hajuakaan missä asteessa käytetään uunissa????
  4. M

    suklaakakku

    Moi. Meillä häät parin viikon päästä. Nyt pitäisi kovasti olla jo päätettynä minkälainen kakku tulee. Suklaa kakku. Teen normaalin vaalean täytekakkupohjan. Väliin tulee suklaamoussea mutta mikä oisi kaveriksi???banaani??tuleeko liian makea? Päälle tulee kermavaahto johon suklaarouhetta ja sydämiä..
  5. M

    hääkerho?

    Moi...Täällä oli aikasemminkin jo puhetta tuosta kerhosta. Oisin halukas liittymään mutta en nyt kyllä ymmärrä miten sen teen. Kerhon kohdalla on "hae jäsenyyttä" mutta se ei pelitä ...helppiä
  6. M

    shamppanjalasiin teksti

    Moi. Ostin kaksi ihan perus shamppanjalasia ja haluaisin kirjailla niihin kirjaimet ym. lasit tulee häälaseiksi. Milläs onnistun kirjailemaan?
  7. M

    huulikiilto

    Moi. Haluaisin häämeikkiin jonkun huulikiillon...vai onko ihan huono idea? mikähän kiilto oisi hyvä ja kestäisi pitkään. Käyn teettämässä meikin kosmetologilla mutta ajattelin ostaa punan jo valmiiksi jotta pystyn jälkeenpäinkin lisäileen...en ota häämeikkiä koemeikillä vaan käyn ihan...
  8. M

    kultakorujen puhdistus

    Moi. Kertokaahan kotikonsteja kultakorun puhdistukseen. Koruissa on myös helmi joten pitäisi olla sellainen keino ettei se vahingoitu. :wave:
  9. M

    vauvan tuijotus

    Moi. Meillä tuollanen 5½kk vauva. Olen laittanut merkille että oikein väsyneenä silmät jää tuijottamaan ja tuntuu ettei vauva ole tässä maailmassa ollenkaan. Havahtuu hetken kuluttua ääneen tai kosketukseen. Onko tämä jokin "silmät auki nukkumista"? Onko muiden vauvoilla tälläistä vai onko syytä...
  10. M

    hoi viherpeukalot!!!

    Moi. Enpä ole mikään viherpeukalo joten kysyn paremmin tietäviltä. Kauanko kehäkukka ja päivänkakkara kukkivat? Eli jos nyt alkavat kukkimaan niin kestääkö kukinta-aika kuinka kauan??
  11. M

    kampauksen koriste

    Moi. Antakaas vinkkiä hääkampauksen koristukseen. Ajattelin helmiä koristeeksi mutta en haluaisi tiaraa. Hiuksia nostetaan tuosta otsalta pieniä tupsuja kiertämällä ja ne kiinnitetään samaan kohtaan missä hiuspanta sijaitsee. Ne laitetaan pinneillä kiinni mutta haluaisin siihen jotain...
  12. M

    itse tehty hääkakku

    Moi. Ajattelin noihin tuleviin häihin tehdä itse kakun koristeen. Ajattelin sulattaa suklaata ja tehdä leivinpaperin päällä ja laittaa pakastimeen. Pääkoriste oisi sellainen kaksi limittäistä sydäntä ja muualle kakkuun pieniä sydämiä. Tumma taloussuklaa varmaan ois paras??? Antakaahan vinkkiä...
  13. M

    sormusjuttuja

    Moi. Meillä tulossa kolmen parin häät elokuussa ja kovasti ollaan suunnitelmissa jo loppusuoralla. Mutta tuo kirkkojuttu on vähän hakusessa. Kyllähän lähempänä papin kanssa mennään läpi mutta kun malttamaton oon niin kyselen. Elikkäs onko kellään kokemusta useamman parin vihkimisestä. Käykö...
  14. M

    häätavaraa Tampereella???

    Moi...Tamperelaiset hohoi :wave: Olen tulossa Tampereelle shoppailemaan...tartten kaikenlaista häätavaraa...elikkä hääkakkuun koristeet...ja muita tykötarpeita...Ja muutakin Häihin ja koristeluun liittyvää tavaraa. Mistäs lähden kattelemaan ettei tarvitse koko Tamperetta koluamaan??
  15. M

    leikkokukkia

    Moi...Ajattelin mennä istuttaan kukkia tuonne pihamaalle elokuun häitä varten...oon varannut auringonkukkaa ja kehäkukkaa josta tulee myös morsiuskimppu. Mitkä muut kukat oisi hyviä jotka myös säilyy hyvin leikkokukkana ? =)
  16. M

    häälaulu

    Moi...Kertokaahan minkä laulun nainen voisi miehelle esittää esim. juhlapaikalla???
  17. M

    Tyhmä kysymys

    Aloitamme syksyllä rakentamisen. Lainan korot saa siis laittaa verovähennyksiin. Pitääkö niistä ilmoittaa / laskettaa tai muuta vastaavaa heti lainan otettuamme syksyllä vai riittääkö kun ne laittaa vero ehdotelmaan? kuinka tää menee käytännös???
  18. M

    sänky asiaa

    Moi. meillä tyttö 1.5v. Tähän asti nukkunut pinnasängyssä mutta nyt oisi sängyn vaihto edessä. Olemme ostaneet sellaisen normaalin jatkettavan lastensängyn joka on jo jonkun aikaa toiminut päikkäripaikkana toisessa huoneessa( jos on sattunut pullon kanssa nukahtamaan) Tänä iltana yritimme jo...
  19. M

    lasten syntymäajat

    Hei kaikille!! Onko kenenkään lasten syntymäpäivät osuneet samalle kuulle tai muuten lähekkäin?? Meillä kun tuo toisen lapsen yrittäminen on nyt ajankohtasena ja sanotaan nyt näin että jos OIKEIN HYVIN käy lasten syntymäpäivät tulee aikasta lähekkäin... =)
  20. M

    repeämästä

    moi. Meillä on jo synnytyksestä 8kk, mutta taas tuossa noita lappuja katellessa on jäänyt yksi asua vaivaamaan. Minulla oli imukuppisynnytys ja ennen sitä tehtiin episotomia joka ei kuitenkaan estänyt repeämistä. Itse tunsin synnytyksestä kuinka paikat repesivät ja kätilöt jälkeenpäin...

Yhteistyössä