Hakutulokset

  1. T

    Lahdessa vauvajumppaa???

    Haluaisin aloittaa syksyllä vauvajumpan. Onko tietoa missä alkais? Kävin esikoisen kanssa Naisvoimistelijoilla, mutta ne ei kai enää järjästä... Netti sivuilla ei ainakaan näkynyt mainintaa.
  2. T

    Plussanneille, Aivan ihana runo

    Äiti Äiti, Olen vielä niin kovin pieni. Solumöykky vain, sanovat. Mutta äiti, Sinun täytyy antaa minulle aikaa, Aikaa kasvaa. Äiti, Olen vielä niin kovin heikko, Minun täytyy voimistua. Äiti, olen täällä, Sisälläsi, Lämpöisessä. Äiti, Rakastathan sinä minua? Olen vielä niin pieni...
  3. T

    punktio ja nostelu

    Mä kävin tiistaina puntiossa ja tänä aamuna kun olin viemässä poikaani päiväkotiin ( 3v. ) Hän sais mahdottoman uhmakohtauksen. Ei mun sitten auttanut muu kun kantaa sätkivä poika autoon... Huolenani onkin nyt, menikö tämä "homma" ihan läskiksi? Onko kellään kokemuksia? Mulla on huomenna...
  4. T

    Polyyppeja kohdussa....

    Moi! Multa löydettiin pari viikkoa sitten pieni polyyppi kohdusta alkoin siirron nolla ultran yhteydessä. Kyselisin siis kohtalotovereilta... Miten polyyppi poistetaan ja voiko alkoin siirron tehdä kuinka pian toimen piteestä? Onko teillä minkälaisia onnistumis prosentteja sen jälkeen...
  5. T

    Kutsukorttiin värssy hukassa...

    Paras ystäväni on menossa helmikuun alussa naimisiin ja kaason virka lankesi minulle. Nyt ollaan kutsukortteja väsäämässä. Muuten korttien suunnittelu on hyvällä mallilla, mutta värssy on ihan hukassa. Auttakaa hyvät ystävät meitä!!!!
  6. T

    Valokuvaamoja Lahdesta?

    Kaipailisin kokemuksia, hyvistä/huonoja valokuvaus-liikkeistä. Missä kannattais käydä otattamassa 1-vuotis kuvat?

Yhteistyössä