Hakutulokset

  1. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    Onko tämä jotain paniikkikohtaus stressi juttua vai mitä helvattua. Meinasin tkhn soitella mutta nauraako ne mut pihalle tälläisen vaivan takia. Eli siis mua on nyt viikon päivät ahistanut,siis tuntuu että happi loppuu välistä ja pistää kainalon ja tissin väliin kylkeen hengittäessa(ei...
  2. Y

    Sulle ystäväni sinne jonnekin

    http://www.youtube.com/watch?v=3MFlv9HACOI Ystävä päätti lähteä jonnekin ylös. Ollut viikko hieman hebreaa ei järki sano miksi ihminen noin menee ja lopettaa kaiken edes kirje selitä mikä hänen oli :'(
  3. Y

    Ceraf primo sähkölätkät millä hinnalla vois mennä kaupaks?

    eli kyse lihasten hoitoon,pahoinvointii yms tarkoitetusta sähkölätkä laitteesta.
  4. Y

    Muumimuki 08 talvi onko 14e

    siitä pyynti hintana ok?
  5. Y

    Musta taitaa tulla alkkis vai?

    ainakin tuntuu siltä.. viikonlopun join..nyt juon..varmaan huomenna juon..huoh..elämää.. tai siis juon kun lapset nukkuu ja herään seiskalta ennenkun muksut herää tekeen aamu jutut.. mut musta tuntuu et musta on tulossa joku alkkis oikeasti vaikka juon 3-5 sidua illassa.ennen join noin 2...
  6. Y

    Jes meni tääkin päivä just niinku oli halunnu

    :headwall: mitähän paskaa huomenna tulee niskaan.. hajos peräluukku ja ex kävi pyöräyttämässä joutessaan turpaan..kyllä on elämä sitten ihanaa :snotty: menis koittaa saada pienet nukkumaan ja jotain tolle niskalle keksiä meni jotenkin jumiin pyörityksestä.
  7. Y

    Nyt tarvin rukouksia suoraan sanottuna huomiselle!

    eli sain labraan lähetteen raskaustestiin ja oikeasti rukoiltaa että se on negatiivinen. mulla on ehkäsy menossa mutta menkat yli kuukauden hukassa ja pikkasen pelottaa kun vatta on "turvonnut" ja rinnat oikkuillu :headwall: mä en todellakaan toivo mitään lasta mutta joutunut punnittemaan jos...
  8. Y

    Mistä hiton hanurista mä keksin tälle viikolle rahaa

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: piti tänään tulla 2 viikon kelan raha mutta pjaskan vitut tuli lappu et tarvi lisäselvityksen ja oli laittanut maksueston..joo ja lisäselvitys oli vain se et kuinka monta asuu meitä tässä asunnossa...
  9. Y

    Paloittelusurma..huumori..

    http://www.youtube.com/watch?v=a1qlKZZ-Nig paitsi se loppu oli tod tyhmä et jos lapsia vieres ei kannata kuunnella..
  10. Y

    Missä Kemissä on edullinen kissanhoitola tai muu vastaava,onko?

    Pitäs 2 sisäkattia saada hoitoon n.viikoksi mutta en tunne täältä paikkakunnalta mitään.joku edullinen jos sattuu oleen tai tietoa ihmisestä joka korvausta vastaan hoitaisi.
  11. Y

    Voiko tälle sekopäälle oikeesti tehä jotain?

    ei lopeta viestin lähettämistä ja mä en saanu tolta jostain syystä roskiin meneen noita vaikka laitoin torju viesti ja siihen sen osotteen? rupee toi huorittelu ja pillunjaka pikku hiljaa riittään :kieh: Viesti : x sinä et ymmärrä hyvän tavaran päälle yhtään mitään etkä varsinkaan omaan...
  12. Y

    Tulee tosi kivoja viestejä joltain!Ei jumaliste en sitten uskalla tehä enää tolla kauppaa ollenkaan.

    > miksi et tuo niitä tavaroita minulle oletko sinä laiska kun et jaksa tuoda minä > kauniisti pyydän sinua tuomaan ne tavarat minulle minun kämpille sinä kerta > lupasit ne minulle ne tavarat toisit vaan minä keitän kahvit sinulle siitä > hyvästä kun tuot tavarat minulle nyt on hyvä ilma...
  13. Y

    lerpukka sulle olis postia jos satut huomaan

    niin vastailes mitenkä eteneepi :wave:
  14. Y

    nyt repesin(taitaa olla jollain mammalla huvit kuitenkin:D)

    niskaani mut kerta sen ekakin.. lahjoitus juttuja tossa markkinassa meni kiinni tovi sitten ja yks rupes vaatiin et kerta lahjoitan pitäisi maksaa mun myös postit,toinen rupes haukkuun huaraks yms kun en vienyt hänelle tavaraa vaan sanoin et saa hakea ite kun ilman annan..miehiä molemmat jotka...
  15. Y

    Onko koulunu uskonto tunnit pakolliset jos ei kuulu kirkkoon?

    siinä se,jos joku osaa neuvoa.poika saa itse valita haluaako liittyä kirkoon yms mutta mua jäi toi koulu juttu ,et mites kun on uskontoo yms,pitääkö sen osallistua?tai just retkiä johonkin seurakuntaa/kirkkoon?
  16. Y

    Suojelusenkeli

    poika laulaa hyvin =) http://www.youtube.com/watch?v=VljRvU_tulg&feature=related
  17. Y

    Lapselle totuus..

    hmm.. http://www.youtube.com/watch?v=8YIUBGWB_FQ&feature=related
  18. Y

    MITEN TEILLÄ ON ALKANUT LASTEN DIPP OIREILU?

    huutava otsikko jotta mahdollisimman moni näkee :D Nyt on kaikki info tärkeetä,menen kyllä maanantaina neuvolaan ton pojan kanssa katsomaan mitä pitää tehdä. Poika on dipp seurannassa(siinä seuranta ryhmäs mihin lähetetään näytteet tietyin välein) ja nyt 3 päivää oireillut kummasti,tuli...
  19. Y

    Apua mikä tolle pojalle tuli

    2,5vuotias oksensi sängyn tovi sitten ja nyt naama punoittaa ja kädet ja rinta kehä ihan punainen ja jotain näppyä :snotty: nukkuu mun sylissä uskalla nukkua tänä yönä hyvä ettei tukehtunut oksennukseensa.
  20. Y

    HUOM HUOM onko kukaan tehnyt kauppaa sartrou kanssa??

    nyt paketista kadonnut osoite ja pitäisi viimeinen saada matkaan,itse hän kirjautunut viimeksi 2 päivä eli jos joku tietäisi osoitetta laittaisi saisin tuon matkaan :attn: Netti poikki itsellä vieläkin saisin nyt heti tässä kirjaston koneella ollessani osoitteen ettei mene ensiviikkoon :wave...

Yhteistyössä