Hakutulokset

  1. H

    Raskausviikot ja laskettuaika....

    Kertokaapas mulle viisaat ihmiset vastaus.... Eli lasketuksi ajaksi olin saanut edellisistä kuukautisista laskettuna:3.4 ja rv vaihtui aina lauantaisin,jolloin siis tuo LAkin oli lauantaina.No,tänään ultrassa sain uuden LA:n,joka on 8.4(torstai)ja viikoiksi tänään 18+6 eli huomenna siis...
  2. H

    Sisään kasvanut kynsi,helppiä....

    Elikkäs ongelmana on sisään kasvanut varpaankynsi,tai ainakin luulisin että siitä tässä on kysymys.Pottuvarpaan kynnen ulkoreuna näyttäis että ois ehkä sisäänpäin vähän kasvanut ja kynnen ulkoreuna on punainen ja kipeä,eli varmaan tulehtunut.APUA.Mitä mun nyt pitäis tehä?
  3. H

    mansikkakiisseli?

    Voiko maizena suurustetta käyttää perunajauhon asemasta suurustamaan kiisselin?ja paljonkohan maizenaa suhteessa veteen?
  4. H

    sylkiovistestit

    Kellään kokemusta näistä: http://www.kotitesti.fi/ovulaatio_sylkitesti_cat_4244.html
  5. H

    Ovis asiaa...

    Kp17 tänään(kierto n.28).Lämmöt koholla (37.15).Ja siis kysymys kuuluu,voiko lämmöt olla koholla jos ovista ei ole tapahtunu,vai onko lämpöjen kohoaminen aina merkki ovulaatiosta?
  6. H

    Miks mun hcg ei nouse?!

    Taustoja:elikkäs mun kierto 28-31.Kp28 seksin jälkeen tuli pikkusen verta,aatelin et sieltähän ne menkat sit alkaa,mutta ei,pienenpientä tuhrua n.kp32 asti.Kp 33 illlalla tein testin,haalean haalea viivahan sieltä tuli.Testasin uudestaan kp35 aamupisusta ja samanlainen mitätön viiva.No,tänään...

Yhteistyössä