Hakutulokset

  1. Duunarin eukko

    Miten pesette moccamasterin vesisäiliön?

    Ja millä pesuaineella? Vinkkejä kaivattaisiin.. Mua ärsyttää, kun en saa säiliötä puhtaan kirkkaaksi, vaikka olen sitä kahvinkoneelle tarkoitetulla pesuaineella putsannut säännöllisesti, mössöt lähtee kyllä mutta kirkkaaksi ei tule :O
  2. Duunarin eukko

    Mielipiteitä "tupla"-sukunimistä

    Siis haluaisin tyttönimeni takaisin, mutten kuitenkaaan halua olla eri nimellä kuin perheeni, joten ajattelin vaihtaa yhdistelmänimen käyttööni..mutta pienehkö ongelma on se, että molemmat sukunimet ovat -nen päätteisiä..eli tyyliin..Koskinen-Papunen tai Virtanen-Lahtinen..vastaaviin en ole...
  3. Duunarin eukko

    Biisi, joka kuvastaa fiiliksiäsi...

    Tässäpä mun |O :'( |O http://www.youtube.com/watch?v=PB339StDUB0
  4. Duunarin eukko

    Mitäs tuumaatte tästä talosta?

    Mun mielestä aivan ihana, mutta ei ole kyllä käsitystä että onko ylihintainen kun ei kotikunta kyseessä..mutta ton takia olisin melkein valmis kotikuntaani muuttamaan.. :whistle...
  5. Duunarin eukko

    Eroaisitko sinä...

    jos puolisosi olisi lähes aina ( =jtp ) huonotuulinen, vaikeasti lähestyttävä ja aivan liian usein raivoaa huutamalla, jos sanot poikkipuolisen sanankin tai jotain vähänkin negativiista jostain asiasta? Mä en vaan nykyään enää jaksa, tänäänkin raivos ja huus, alunperin aivan pikkuasiasta, sillä...
  6. Duunarin eukko

    Miten teillä huomioidaan naistenpäivä?

    Vai huomioidaanko mitenkään? Itse olen saanut yleensä kukkia & suklaata, mutta nyt duunari lupas hommata jotain erikoista makkariin :whistle: kunhan ei vaan hommaa jotain rasvasta pokeleffaa :laugh:
  7. Duunarin eukko

    Ekan kerran huijattu huutiksessa..

    Tein 2 vkoa sitten kaupat ja maksoin heti 50e ja myyjä vastasi melkein samantien postittavansa lähipäivinä, nyt ei vastaa posteihin..pitäiskö ottaa yhteyttä ylläpitoon vai onko siitä yhtään mitään hyötyä? Myyjällä ei oo yhtään negaa ja kauppoja tehnyt kuitenkin paljon..ärsyttää :headwall: Mutta...
  8. Duunarin eukko

    Koiran ummetus?

    Te viisaat koira-asiantuntijat, kauanko koira voi olla ulostamatta normaalisti? Hieman olen huolissani, kun tuo meidän ruffe on viimeksi ulostanut eilen aamulla, syönyt kuitenkin on, tosin vähemmän kuin normisti, eilen illalla oli pikkuinen läntti oksua ( rankan ulkoilun+automatkan...
  9. Duunarin eukko

    Sisarusten tasa-arvoisuus..

    Olen jo pitkään "kärsinyt" mieheni eriarvoisesta käytöksestä lapsiamme kohtaan, esikoinen (poika) saa kovemman kohtelun kuin häntä pari vuotta nuorempi kuopus (tyttö ) esim. riehumisesta sisätiloissa. Olen asiasta huomauttanut miehelleni toistuvasti, aina kun olen ollut havaitsevinani..ei myönnä...
  10. Duunarin eukko

    Mistä siivousinto???

    Kotini on kuin puliveivareiden kimppakämppä ja mua ei yhtään tippaakaan huvita aloittaa täällä siivousta, oon siirtänyt sitä jo kolme päivää, mut nyt näyttää jo pahalta..kertokaahan miten saatte innostettua itsenne siivoomiseen? Mankka täysille ja imuri kouraan vai ensin meditointia? Apua :o
  11. Duunarin eukko

    Koiranpennun sopeutuminen

    Harkitsemme "vanhemman" pennun eli 5kk ikäisen pennun ottamista aikuiselle koirallemme kaveriksi ja nyt kuitenkin mietityttää kuinkahan pentu mahtaa sopeutua meille, kun on jo leimautunut nykyisen perheensä koiriin.. Oisko täällä kellään kokemusta vastaavasta? Kuinka kauan soputuminen kesti...

Yhteistyössä