Hakutulokset

  1. W

    Tosi raskasta just nyt...

    Oon jaksanut pitää lippua korkeella pitkän aikaa, mutta nyt lähipiirissä kaksi vauva uutista ja tyyliin heittämällä ja suunnittelematta sen kummemmin raskaaksi. Mun sisko ja sitten miehen veljen vaimo... Mä en jaksa. Koska meillä käy tuuri? Hoidotkin etenee niin hitaasti, kun noille...
  2. W

    Kauan raskautumista odottaneet odottajat!

    Luokaa taas toivoa odotuksen odottajaan ja kertokaa tarinoita kuinka viimein pitkän kuumeilun jälkeen raskauduitte, kiitos! Mitkä oli yk:t ja mitä apuja vai luomustiko...? Menikö jo usko? Mulla ainakin meinaa mennä... Odotuksen odottaja
  3. W

    Kokemuksia terot+vauvanteko

    Kertokaas onko ollut teroista teille hyötyä vai haittaa. Nyt itsellä kp 13 ja pitäis siis kp 15 niitä ekan kerran alkaa popsimaan, mut jotenkin epäilyttää, kun on liikkeellä niin monenlaista tietoa jopa eri lääkäreiltä. Auttoiko raskautumisessa teitä mitenkään?
  4. W

    Oviksen metsästystä...

    Montako kiertoa sitä ovista kannattais tikuttaa, jos ei saa ovista bongattua? Mietin, että jos en 3-4 kiertoon onnistu sitä löytämään niin sitten varaan ajan lekurille... ja sittenhän jo tulisi täyteen tuo vuosi yritystäkin... Mitenkäs muut ovulaation metsästäjät ovat toimineet? Ja onko joku...
  5. W

    Naimisiin viikoilla 18-19? Muita?

    Olen menossa naimisiin syyskuun alussa ja nyt tuli mieleeni, että jos nyt olen raskaana niin minulla on häissäni viikkoja n. 18-19. Nyt jännittääkin, että mahdunko pukuuni. Olen aivan onnessani jos raskaana olen, mutta en haluaisi luopua ihanasta puvustani. Onko muita jotka olisivat menneet...
  6. W

    En uskalla tehdä raskaustestiä...

    Oon tehny niin monta kertaa turhan testin ja se on aina yhtä kamalaa kattoa sitä negaa, että nyt kun oikeesti ehkä ois syytä ni en silti uskalla. Taidan tehä vasta kun menkat on jotain 3 viikkoo myöhässä. Nyt siis kp 42 ja laskin keskiarvon noista mun kiertopäivistä niin se ois 33,8 kp. Eli siis...
  7. W

    Kuukaustiskiertolimat...?

    Täälläkin monesti on keskusteltu noista kuukautiskierron erilaisista limoista eri vaiheessa. Ovulaation jälkeen lima on juoksevaa ja lähellä menkkoja jäykempää ja vähenee minulla ainakin koko ajan kunnes menkkapäivänä ei yleensä enää enne niiden alkua valkkaria tule ollenkaan. MUTTA jos onkin...
  8. W

    Paljon maksaa hääkampaus?

    paljon suunnilleen maksaa? tiedän vähän vertailla ja hintaan varmaan kuuluu myös koekampaus??
  9. W

    Hoitajat, antaisitteko nitron...

    Antaisitteko vanhukselle nitron mittaamatta verenpaineita? Meillä osastonlääkäri sanoi, että jos rintakipua on niin ei siinä mitään mittailla vaan annetaan nitroa... Vaikka kyseessä potilas, joka psyykkaa monesti itselleen oireita ja paineet tosi matalat esim. 97/57. Mikä noita lääkäreitä...
  10. W

    Millä viikoilla plussasit?

    Hei raskaana olijat! Galluppikysymys teille tulikin jo tuossa otsikossa. Olisi kiva taas kerran kuulla kuinka aikaisilla tai myöhäisillä viikoilla saitte plussan raskaustestiin?

Yhteistyössä