Hakutulokset

  1. K

    terveelliset rasvat

    Eli kysymys: mitä rasvoja ovat terveelliset rasvat? kun kaupoissa on palojon erilaisia leivonta ja pullo margariineja sit on öjyt ja voit, niin mitkä ova sydänystävällisiä rasvoja joita hyvä käyttää jokpäiväisessä leivonnassa, ruuanlaitossa ja leivänpäällä? aloitan ruoka remontin ja tää asia on...
  2. K

    herkkujen ja etenkin suklaan pois saanti

    Kauheasti tekee mieli suklaata ja karkkii... Mitä vaihtoehtosta voisin syödä jotta himot hyytyisi. varsinkin suklaan syönti on oahaa kun saan ikäviä finnejä siitä. Jotkin tietyt hedelmät auttaisko asiaa mitä vois hyvällä omalla tunnolla syödä. Ja millaisia herkkuja itse ostelet viikonloppuisin
  3. K

    pienestä ikäerosta

    en tiiä kuuluneeko tää tänne mut kirjoitan nyt kumminki. Niin eli mulla on kaks lasta 5v ja sit 8kk haluaisimme kolmannen mutta missä vaiheessa se olisi ns.hyvä?? millainen ikäero olisi hyvä keskimmäisen ja sit sen kolmannen välille että ei olis liian pieni ikäero. Millaisia kokemuksia teillä...
  4. K

    kiinteiden aloitus

    pojalla on ikää 2,5kk. aloitin tänään kokeilla porkkana-perunasosetta yhden lusikallisen verran. Onko teillä muilla millaisia kokemuksia että onko tullut haitta vaikutuksia tms. vauvalle?? vatsan vänteitä allergiaa..?? ja kuinka pian syönnin jälkeen on tullu oireita?? annoin vauvalle siksi...
  5. K

    2,5kk vauvalle vellin vaihtaminen

    voiko vauvalle antaa toista velliä kun nyt on syöny maissi velliä noin pari kolmeviikkoo ja ajattelin siirtyy pe-po velliin jos ois paremman makuista. välillä ei meinaa uida toi velli alas. täytyykö siirtyä pikku hiljaa va voiko antaa suoraan vaan pullollisen. ja sit kun vauva söi tuossa...
  6. K

    vauvalle velliä!?!?

    Vauva on pian sen 2kk vanha ja neuvolasta sain ohjeen että saa antaa 2kk iästä alaken velliä, maissi tai riisi velliä ku illat on yhtä syömistä ja pulauttelua. jotenka miten te muut olette velliä antaneet alkuun?? että paljonko laitetaan sitä maitoa vellin sekaan?? ku neuvola sanoi että puolet...
  7. K

    YHTENÄ kysymys merkkinä

    mulla menka oli 16-21.01. ja nyt on siis menny jokin päivä loppumisesta. voiko olla niin että menkkojen jälkeen on rinnat tai lähinnä nännit kipeenä vielä ja sit huono oloo iltasin.. ja alavatsassa nippailuu ns. menkka kipuu... ei oo ennen tullu vastaa tämmöstä... vai oisko ovis jo tulossa...
  8. K

    Kaipaan tietoo

    mistä tietää että on raskaana jos kerran voi tulla runsasta kuukautis vuotoa raskauden aikana?? vai pitääkö se vaan testata
  9. K

    muita pitkään odottaneita

    Hei kokemuksia muilta, kuinka pitkään olette odattaneet, kunnes olette tulleet raskaaksi??? mulla menossa jo yritystä 6kk ja vielä menkat alkoi. Onko apua ovis tikuista yms että saa sen h-hetken tiedettyy paremmin??

Yhteistyössä