Hakutulokset

1. E

Edullinen hotelli Helsingissä tai lähistöllä?

Pitäis päästä perheen kera vähän reissuun. Mutta minne kannattaisi majoittua? Mikä olisi hyvä, mutta edullinen ratkaisu kun mukana on 2 pientä lasta?
  2. E

Onko kukaan käynyt Rouva Poppasessa Tampereella?

Oltais tulossa ens viikolla Tampereen suuntaan täältä periferiasta ja pitäis löytää taas vähän uutta vaatetta tän kasvavan masun ympärille... Luin ton Rouva Poppasen second hand liikkeen sivuilta, että niillä on myös äitiysvaatteita, mutta kuinkakohan paljon ja minkä kokoisia? Minkä kuntoisia ja...
  3. E

Onko Remun haalarit normikokoja pienemmät?

Auttakaa nyt tyhmää. Luulis että osais jo toiselle lapselle ostaa haalarit oikean kokoiset, mutta kun ei... Remun 86 cm toppahaalari jää juuri pieneksi tytölle ja kaupassa tänään katselin esim. Reiman 92 cm haalaria ja musta se näytti aivan valtavan isolta... Vai onko Reimat normaaleja isompia...
  4. E

Lisää julkkisjuttuja. :)

Mä oon aina miettinyt, mistä tää Tuho-osaston näyttelijä on niin tuttu: Nyt se selvis. Sehän näytteli Roseannessa Beckyä! :o
  5. E

Pikavisailu: Kuka takavuosien julkkis on tässä kuvassa?

Oikein arvanneelle / tienneelle papukaijamerkki! En olis itse kyllä arvannut...
  6. E

Tän pikkukakkosen loiloittaja-tädin laulut on aina samanlaisia.

Ihan sama mistä aiheesta se laulaa (lumiukko tai siili tai veturi), aina se biisi on ihan samankuuloinen ja siihen kuuluu toi sama taputus. Muutenkin se on ärsyttävän tekopirteä ja se ylinäyttelee pahasti. Ei normaalit lapset mitään idiootteja ole...
  7. E

Ymmärrättekö te näitä huutonetin "lisäilypaketteja"?

Siis näitä esim. vaatepaketteja, joihin lisäillään tunnin välein tavaraa? Miksi ihmeessä ei voi heti laittaa kaikkea sitä myyntiin, jonka haluaa myydä? Miksi aloittaa jollain määrällä ja sitten lisäillä siihen uutta ja uutta päälle? Tää on esimerkki ehkä pahimmasta päästä, kun asiakkaatkin menee...
  8. E

Millä muut karpit herkuttelee?

Mietin juuri, että jotain hyvää tekisi mieli. Mutta mitä ihmettä söisi kun yrittää vältellä hiilareita, kaikessa hyvässä on paljon hiilareita: suklaa, karkit, sipsit, jätski, viinirypäleet, kaikki. :( Suolapähkinät ei oikein nappaa, olen jo ihan täynnä niitä... Muita ideoita?
  9. E

Kuinka monta "ja" -sanaa tässä lauseessa on? :D (turhis)

Löysin nettiautosta ihan mahtavan tekstin. Huomaamisen arvoista on tämän lauseen pituus sekä "ja" -sanojen luova käyttö välimerkkien tilalla. :) "lähes ruosteeton fiat uno mikä on harvinaista ja leimaa vuoden loppuun ainoa huomautus leimalla oli että toinen takavalo pimee ja käsijarru ei...
  10. E

Kun miehenne on saikulla kotona, meneekö lapset päiväkotiin?

Sori, pakko vähän herättää keskustelua tästäkin aiheesta. Kun tuolla toisessa keskustelussa osa tuomitsee äidit, jotka vievät sairauslomallaan lapset hoitoon. On kuulemma turhaa sluibailua lastenhoidosta. Siksipä kysynkin mielenkiinnosta, että koskeeko tämä juttu vain naisia vai jos teillä on...
  11. E

Vinkkejä työn saamiseen

Tässä kun on joutunut nyt työnsä puolesta käymään läpi työhakemuksia ja rekrytoimaan väkeä, niin suhtautuu ihan eri lailla asioihin. Tässä mun vinkkejä miten kannattaa toimia kun hakee töitä. Muut voi lisäillä omia vinkkejään mukaan. Hakemus kannattaa lähettää postissa. Ei siis sähköpostissa...
  12. E

Mahtavaa musiikkia! <3

Toimii! Ihanan vanha tyyli. :) http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=62172857
  13. E

42 tuumainen jääkiekkokassi

Osaako joku sanoa minkä kokoinen on 42 tuumainen jääkiekkokassi? Mitkä on mitat? Merkki on Fury Association. Mä olen pitänyt itseäni hyvänä googlaajana, mutta nyt tuli tenkka po. Osaako joku auttaa?
  14. E

Kai täällä on jo moneen kertaan haukuttu uusi me&i -mallisto?

Mun mielestä se oli tosi ihana ja esim. se äidin kietaisutunika oli tosi ihana päällä. Samoin ne polvihousut, vaikka niitä ensin vähän epäilin... :)
  15. E

Aaaaargh!!! Mä unohdin sen Perhon!! Kertokaa heti kaikki Mikkosista, pliis...

Millainen ohjelma oli? Miten Nina ja Timo käyttäytyi? Mistä keskusteltiin? Mitä lapset teki? Kiitos jos joku viitsii kertoa! Harmittaa, että unohtui!! :headwall: :headwall: :headwall:
  16. E

Joko täällä on puitu uudet paljastuskuvat me&i:n kevämallistosta?

Pakko sanoa, että hyvältä näyttää!! Heti huomenna pitää ryykätä kaverille kylään, lupasi tarjota kahvit ja pitää privaesittelyn. :D
  17. E

Paljonko tienaa Subin myyjät?

Tai siis Subway Artistit... :laugh: Onko kellään tietoa palkkauksesta?
  18. E

Hinnoitteluapua, kiitos!

Jees. Nyt olis kirppispöytä varattuna, enää pitäisi hinnoitella. :whistle: Mä en ole mikään kirppisihminen, joten en osaa sanoa miten kannattaisi hinnotella, ettei tarvii kotiin enää kantaa. Tai sanoohan järki jo sen, että jos pistää kaiken 10 sentillä, niin kyllä niistä eroon pääsee. Mutta mä...
  19. E

Miks muutenkin aina ankeat maanantait pitää pilata tällä kamalalla Pikku kakkosen tädillä??

Eikö vois maanantaina olla kuka tahansa muu niistä juontajista?? Miks just tää supernolo nainen...
  20. E

Voi kun kiva. Päiväkodin lapsista neljännes on vesirokossa...

Ja tietty tää tulee taas sellaiseen aikaan, että mies on lähdössä loppuviikosta työmatkalle ja mulla alkaa vuoden kiireisen työsuma... AAARGH!

Yhteistyössä