Hakutulokset

  1. P

    Onko kellään kokemusta Chrysler Voyagerista?

    Kyselisin Chrysler Voyagerista, että millai auto sellai on, meillä on pieni henkilö auto ja tarvitsemme lisää tilaa, kun ei oikein noi vaunut sovi kontiin kunnolla. Mielessäni on käynyt kyseinen auto mut kun koko ajan kuulee pelkkää huonoa niistä, niin onko kellään mitään positiivista tästä...
  2. P

    Tuoretta torttua :) Nam Nam!!

    Nopeimmat on jo kerenneet tekemään jouluksi torttunsa ja jotkut tekevät ne vasta viimetipassa. Meillä äsken leivottiin torttuja ihan pikkusen vaan, että saa iltapalaksi jotain muutakin kuin leipää. Olin leikkimässä lasteni kanssa lastenhuoneessa leekoilla, ja vaimo kysyi että joko torttuja...
  3. P

    Päivän piristys :)

    Kun tilaat kebabbia, niin tiedätkö mistä se kebab tehdään? no tietysti kebab eläimestä =) http://animalpics.up.seesaa.net/image/kebabelain.jpg :D
  4. P

    Mitä Miehenne on teille yleensä ostanna?

    Nyt kun on tulossa tää kaikkien oottama Joulu, niin mitä teitin miehenne on yleensä ostanna joululahjoiks? Itte jo kerkesin ne Vaimolle osttoo ja ei niistä sen enemppää =)
  5. P

    Viisurin poisto

    Onko kellään käyny niin että kun viisuri on poistettu niin on ollunna leuka niin kipiä ettei ole voinut aukoa suutaan paljoakaan ja on joutunut käyttämään ainaskin päivän tai kaks kovia särkylääkkeitä? Iteltä poistettiin tänään viisuri ja sattuu niin maan perustellisesti joten ilman...
  6. P

    Oletko menettänyt Isän tai äitisi tai kummatkin vanhempasi?

    Minulla tuli tänään tippa silmään kun muistin että tänään tuli täyteen 18 vuotta siitä että Isäni kuoli(7.12.1991), olin silloin 11 vuotias, kylläpä ne ajat tuli elävästi mieleen, että miten osaakaan muistaa sellaset asiat niin tarkasti. oletko sinä menettänyt jomman kumman vanhemmistasi ja...
  7. P

    Arvon naiset! Onko miehenne tehneet Kotitietokoneestanne itselleen lelun tai muuten vain rakennelleet sitä?

    Miulla itellä on tapana rakennella kaikkea, kuten myös tietokonekkin sai osansa http://www.youtube.com/watch?v=I1jiRaxmY7U :p =)
  8. P

    Kellä ei toimi koivet?

    Onko ketään kellä ei toimi koivet tai kädet tai sekä että normaalisti ja mistä se teillä johtuu? Itellä se johtuu vaikea-asteisesta paniikkihäiriöstä.
  9. P

    Tuunaajan puoliso

    Mitä mieltä ootte te jonka mies tuunaa/ rakentelee kokoajan autoja? Miltä teistä tuntuu ja oletteko te myös harrastuksessa mukana? Onko perheitä jotka harrastavat yhdessä tätä? Utelijaana vaan kyselen, kun ite rakentelen autoja ja kaikkea minkä saan käsiini. :D
  10. P

    onko kukaan...

    Onko kukaan saanut paniikki kohtausta auton ratissa? Ite olin kaupassa perheen kanssa yks päivä ja jalat sekä kädet ei toiminu kunnolla, kotia piti kiutenkin ajaa, tuskaa se teetti. Ihan kuin olisi ajanut ilman ohjaustehostinta ja kädet kipeinä ja voimattomina. Onneksi kotiin päästiin kuitenkin...
  11. P

    Mitäs nyt, kun työkyky meni?

    Mitä te joilla on mennyt työkyky niin miten olette elantonne saaneet kasaan? eli onko joku joutunut perustamaan yrityksen sen takia että voi tehä töitä.
  12. P

    Mitä Vikaa on...

    Mitä Vikaa on hengellisessä elämässä? Olen miettinyt, kun moni on sitä vastaan vaikka eivät itse niin eläkkään, mikä ihmisiä riepoo jos toinen on onnellinen niin kuin elää?

Yhteistyössä