Hakutulokset

  1. Pumpuli-81

    Raskaana :)

    Tein perjantaina positiivisen testin, mutta tartti tänään uusia kun en uskonut tulosta, mutta kovasti se vieläkin plussaa näytti :heart::heart: ~Ikionnellinen Pumpsi~
  2. Pumpuli-81

    Luotettava raskaustesti?

    Mulla on aika heikko kokemus raskaustesteistä... Mikähän mahtais olla hyvä ja suht luotettava? Tarttee lähteä täs joku pvä shoppailemaan :heart:
  3. Pumpuli-81

    Kokemuksia hormonikierukan jälkeen raskaaksi tulemisesta...

    Mulla poistettiin hormonikierukka jokunen kuukausi sitten eikä olla miehen kanssa sen jälkeen käytetty ehkäisyä. Mulla oli kierukka viitisen vuotta. Nyt mulla on kauheasti "raskausoireita" mutta en oikein usko että voisi tärpätä näin pian. Taitaa olla vaan pöhkön mielikuvitus joka laukkaa ;)...
  4. Pumpuli-81

    Työmotivaatio hukassa...

    Olen ollut 7vk sairaslomalla ja maanantaina tarttis töihin, mutta ei oikein jaksas kiinnostaa kun tietää et 3vk päästä alkaa kesäloma. Ja mihinkään ei kolmessa viikossa oikein pääse käsiksi... Plääh... Mulle nyt jostain motivaatiota... Mutta mistä?
  5. Pumpuli-81

    Lapsen suusta...

    "Äiti, sitten kun mä olen aikuinen, niin mä voin käyttää pikkareita joiden kuuluu oikeesti mennä pyllyyn"
  6. Pumpuli-81

    G: Karkkipäivä?

    Meil on neidillä tänään karkkipäivä :) Onko teidän muksuilla karkkipäivä? Jos on niin miks, ja jos ei niin miksi ei? Kuinka paljon lapsi syö karkkia viikossa/kerralla?
  7. Pumpuli-81

    Aamussa ihaninta...

    ...on mun mielestä ehdottomasti unelle tuoksuva kolme vuotias tyttö, joka tuumaa ensimmäisenä "Mulla olis äiti sua unessa ikävä" :)

Yhteistyössä